30 Mayıs 2017 Salı

4. Gun ramazan menusu

Iftar menüsü
Ramazan menüsü
Iftar


Allah'ın izniyle 4. güne geldik. Yavaş yavaş oruca alıştık. İlk günler hiç halim olmuyordu. Ama iki gündür Allah'ıma şükürler olsun daha iyiyim. Bugün bizim burda pazarımız var. Tazecik sebzelerimi aldım geldim. Güzelce yemeklerimi yapacağım. Bu gün için bu menüyü düşünüyorum. Sizler neler yapmayı planlıyorsunuz. Sizin fikirlerinize açığım merakla bekliyorum.

 Menümde

Ezogelin Çorbası

Kabak Dolması

Renkli Biber Soslu Makarna

Patlıcan Salatası

Gül Tatlısı

Sizin fikirlerinizide bekliyorum.


Iftar menüsü
Ramazan menüsü
Iftar

2 yorum :

  1. Yarın için bekliyoruz yine bizimkiler yemek kombinasyonlarını çok beğendi emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beni çok mutlu ettiniz. Kendim iftara ne hazırlıyorsam buradan onları paylaşmaya çalışıyorum. .Sevgiler

      Sil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner