21 Mayıs 2014 Çarşamba

Tavuk etinden sac kavurma tarifi

tavuk saç kavurma oktay usta
tavuk sote
tavuklu sac kavurma tarifleri
tavuk saç kavurma nasıl yapılır

Saç kavurma hem sunum olarak hemde lezzet olarak nefis bir lezzet. Saç kavurma pikniklerdede tercih edilebilecek bir tarif. İster kuzu etinden yapın isterseniz benim gibi tavuk etinden yapın ikiside nefis oluyor. Şimdi emaye saçlar çıktı çok kullanışlı yıllardır kaçıncı saçımı paslandığı için çöpe atmak zorunda kaldım. 
Fazla uzatmadan size diğer tavuklu tariflerimi hatırlatıp tarife geçeyim.

Domates soslu kaşarlı tavuk tarifim için burayı tıklayınız

Tavuklu enginar dolması tarifim için burayı tıklayınız

Jülyen tavuk sote tarifim içinde burayı tıkayınız

Ama bütün tavuk yemeklerini görmeden gitmeyeyim diyorsanız BURAYI tıklayınız




Malzemeler:(3 kişilik)

  • 2 parça tavuk göğüs eti
  • 3-4 tane yeşil biber
  • 3-4 tane kırmızı biber
  • 3 adet domates 
  • kimyon
  • köri
  • 1 tutam zerdeçal
  • 1 tutam zencefil
  • tuz 
  • karabiber
  • kekik
Garnitür olarak patates kızartması

Bütün malzemelerimizi nerdeyse tavla zarı büyüklüğünde doğruyoruz. İlk önce tavuklarımızı saçımıza koyup kavurmaya başlıyoruz renkleri dönene kadar karıştırarak kavuruyoruz varsa üzerine bir kapak örtüp 5 dk kadar pişiriyoruz. Sonraz sırasıyla bahratları, biberleri, domatesi ekliyoruz. Malzemeler pişince üzerine kekik serpiyoruz ve ortasına öncede kızarttığımız patatesleri ekleyip servis yapıyoruz. Ben bu saç kavurmanın yanında lavaşla servis yapıyorum. çok güzel oluyor tavsiye ederim





sacda tavuk
tavuk saç kavurma tarifi
tavuklu sac kavurma tarifi resimli
saç kavurma tarifi






9 yorum :

  1. Elinize saglik, tavuklu saç kavurma fikri süper:)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine emeklerine sağlık.Sacda tavuk kavurma harika olmuştur ..

    YanıtlaSil
  3. Ellerinenize sağlık, tavuğun her türlüsünü çok severim, saç ta da daha bir nefis olmuştur eminim..

    YanıtlaSil
  4. ekmeğimi alıp geliyorum yutkundum :)))
    g +

    YanıtlaSil
  5. Tavuklu hic denemedim, eminim güzel olmustur, ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  6. bende tavuklu hiç denememiştim , tavuklu saç kavurmayı denemek isterim doğrusu ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Tavuklu saç kavurmayı bende denemedim denemek lazım ellerine sağlık afiyet olsun sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner