26 Mayıs 2014 Pazartesi

Sahanda Kasarli Yumurta-Kahvaltilik tarifler

sahanda kaşarlı yumurta tarifleri
sahanda kaşarlı yumurta yemek tarifi
sahanda kaşarli yumurta
kaşarlı yumurta tarifi nasıl yapılır?

Bu ara kahvaltılarda çok sık yaptığım bir tarif Kaşarlı Yumurta. Ben sade yumurtayı pek sevmeyenlerdenim ozaman bana ağır geliyor ama için peynir kaşar gibi bir şeyler eklersem daha güzel geliyor. Yalnız tahmin edebileceğiniz gibi sıcak yemek gerekiyor kaşar soğuyunca kayışlaşıyor. Ben sofraya oturmadan en son yumurtayı pişiriyorum şöyle kaşarları süne süne yiyoruz. Tavsiye ederim.
Daha önce de dayımdan öğrendiğim bir omleti paylaşmıştım.


Kaşarlı yumurta( 2 kişilik)

  • 2 yumurta
  • 1 kalın dilim kaşar
  • 1 tatlı kaşığı tereyağ
Sahanımızı ocağa koyup ısınmasını sağlıyoruz. Diğer tarfta bir kaseye ymurtalarımızı kırıyoruz. Kaşarlarımızı tavla zarı büyüklüğünde doğruyoruz ve yumurtalara karıştırıyoruz. Isınan tavaya terayğımızı ardından yumurtalarımızı koyup karıştırarak pişiriyoruz. Sıcak sıcak servis yapıyoruz.

Afiyet olsun


sahanda kaşarlı yumurta tarifleri
sahanda kaşarlı yumurta yemek tarifi
sahanda kaşarli yumurta
kaşarlı yumurta tarifi nasıl yapılır?


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner