3 Mayıs 2014 Cumartesi

Patlican salatasi tarifi

Közlenmiş patlıcan salatası tarifi
Patlıcan salatası
Közde patlıcan biber salatası
Şimdi bir çoğunuzun bildiği fakat belkide yapması zor gibi gelen salata tarifi vereceğim. Artık közmatikler sayesinde közleme işlemi çok kolay oluyor. Ben balkonda küçük tüpte sık sık yapıyorum bu salataları. Bu salatayı annem çok yapardı.

Bende geçen yaz yaptım oğlum bayıldı pazara gidince hususi közlemek için patlıcan almamı hatırlatıyor bana.
Ben akşam yemeklerinde böyle salataları çok seviyorum. Genelde yaz akşamları sofralarımda

Semizotu Salatam

Şakşukam

Zeytin yağlı biber dolmam mutlaka olur.


Malzemler:


  • 3 adet patlıcan
  • 3 adet çarliston biber
  • 3 adet kırmızı biber
  • 2-3 Domates
  • 2-3 diş sarımsak
  • 2 yk zeytin yağ
  • Közmatik
  • tuz



Patlıcanla beraber  çarliston ve  kırmızı biberleride közlüyorum. Kabuklarını soyuyorum lokma lokma doğruyorum. Domatesleri  ve sarımsaklarıda doğruyoruz Hepsini karıştırıp tuz ve yağınıda ilave edip servis yapıyoruz.

Afiyet olsun.



Közlenmiş patlıcan salatası tarifi
Patlıcan salatası
Közde patlıcan biber salatası

20 yorum :

  1. en sevdiğim salatadır :)))
    eline sağlık g +

    YanıtlaSil
  2. ÇOK SEVDİĞİM BİR SALATA ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  3. sebze salatalarinin sultani cok cok severim , ellerine saglik , afiyetle insaaallah

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık bayılırım bu salataya emeğine sağlık ayşeciğim :))

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık çok severim, nefis bir lezzet..

    YanıtlaSil
  6. patlıcana bayılırım hele de közde .)) yaz geldi yaparız bol bol ellerinize sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Elin8ze saglik, guzel bir salata..

    YanıtlaSil
  8. Çok severim özellikle ızgara yanı nefis lezzeti ile favori bir tarif ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Ben bu şekilde 1 defa yedim. Nefis oluyor. Ondan evvel söğülme yapıyordum. Başka birşey bilmiyordum. Yedim ama nefisti. Tekrar yapayım ben. Ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner