13 Mayıs 2014 Salı

Patates kavurma tarifi- tavada patates kavurma nasil yapilir?

patates kavurması oktay usta
kolay patates kavurması tarifi
patates kavurması nasıl yapılır

Gene sağlıklı bir tarif ekliyorum. Çok az yağ kullanarak seramik tavada kavurdum ben bu pataesleri oğlum için. Oğlum spora gittiği için yağlı hiç bir şey yemiyor bu yüzdende artık yağda patates kızartmamaya özen gösteriyorum. Sabah kahvaltılarındada kızarmış patatesi çok sevdiği için artık böyle yapıyorum. Biz kahvaltıya patates kızarttığımızdada üzerine mutlaka kuru nane ve pul biber ekeriz. Ben bu baharatları kavurmadada kullandım.
Bu arada gözleride alerji oldu çok kaşınıyor çok fazla ekrana bakarsam kızarıyor çok rahatsız ediyor bu yüzden kısaca tarifi yazıp çıkacağım.

Ben 4-5 patatesi  kuşbaşı doğradım Seramik tavama 1 y k  kadar sıvı yağ ve tuz koyup sürekli karıştırarak kavurdum ocağın altını fazla açmıyorum yavaş yavaş kızarmaya başlıyor Bir tane alıp bakıyorum istediğim yumuşaklığa gelince baharatları ilave edip 1-2 daha karıştırıp ocağın altını kapatıyorum. Sıcak sıcak kahvaltılarda nefis oluyor 

Afiyet olsun.

patates kavurması oktay usta
kolay patates kavurması tarifi
patates kavurması nasıl yapılır

15 yorum :

  1. Yapımı kolay ,lezzetli eee daha ne olsun.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bendende size sevgiler

      Sil
  3. Ellerine sağlık ayşe çok pratik ve lezzetli tarif :)

    YanıtlaSil
  4. Afiyetler olsun. Yarasın. Ellerine sağlık.
    g+

    YanıtlaSil
  5. Kahvaltida ne güzel olur, ellerine saglik

    YanıtlaSil
  6. kahvaltılık nefis bir lezzet g +

    YanıtlaSil
  7. Çok severim hem kahvaltılık olarak hemde garnitür olarak patates kavurma çok hoş bir lezzet ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık, kahvaltılarımızın vazgeçilmezi Patates kavurması..

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner