24 Mayıs 2014 Cumartesi

Mozaik pasta tarifi-Mozaik pasta yapilisi

Mozaik pasta nasıl yapılır?
Resimli mozaik pasta
Bisküvili pasta


Bloğumu açalı 8 yıl oldu fakat ben hiç mozaik pasta tarifi eklememişim. Geçen gün oğlum isteyince hemen yaptım hazır yapmışken bloğa eklemek için fotoğraf çektim. Yapılışı çok kolay pratik bir pastadır. Önceden yapıp dolabınıza koyarsınız istediğiniz zaman dolapta hazır pastanız bulunur. Aniden gelen misafirler için kurtarıcıdır  Çoğunlukla herkes bu pastayı yapmayı bilir. Ama genede tarif blogta bulunmalı bence


Daha önce bir çok sütlü tatlı yaptım Bunlarada bir göz atmak isterseniz aşağıdaki linke tıklayınız..

Sütlü tatlı tarifleri

Bütün tatlı tariflerim 

Kek tariflerim

Mozaik Pasta Tarifi

Malzemeler:


  • 3 paket Petibör bisküvi
  • 1 fincan toz şeker
  • 1 çay bardağı süt
  • 125 gr tereyağ
  • 1 pk vanilya
  • 2 yk kakao
Bisküvileri iri parçalar halince kırıyoruz. Diğer tarafta küçük bir tencerede süt, şeker, tereyağ, kakao ve vanilya hepsini bir taşım kaynatıyoruz. Bu karışımı bisküvilerin üzerine döküp güzelce karıştıyoruz. Ben dilimli baton kek kalıbıma streç film serip pastamı kalıbıma sımsıkı yerleştirdim ve dolabın dondurucu bölümünde donmaya bıraktım. 3-4 saat sonra pastamız hazırdı. Kalıptan çıkarıp dilimleyip servis yaptık.

Afiyet olsun


Mozaik pasta nasıl yapılır?
Resimli mozaik pasta
Bisküvili pasta

6 yorum :

  1. eskiden çok yapardık, hatırlattın :))
    afiyetle g +

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık tatlım benim çocuklar bayılır.

    YanıtlaSil
  3. Evet ne zamandır bende yapmıyorum, hatırlattın iyi oldu, ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel ellerine sağlık, kolay pasta tarifi için ideal lezzettir mozaik pasta

    YanıtlaSil
  5. Mozaik pasta en nefis pastalardandir..elinize saglik:)

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık. Mozaik pasta Kolay ve pratik bir tarif.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner