17 Mayıs 2014 Cumartesi

Kuzu Etli Enginar Yemegi Tarifi

Kuzu etli enginar yemeği
Etli enginar
Enginar tarifleri

Enginarı bu seferde doğrayıp yemek gibi yaptım. Genelde bütün kullanırdım ama farklı olsun diye yemeğini yapmak istedim. Siz enginarın ne şekilde yapılanını seviyorsunuz ben farkettimki en çok garnitürlü zeytinyağlı dolmasını seviyorum en çok daha hafif ve lezzetli oluyor. Ama benim gibi hep aynı olmasın farklı lezzetlerde tadayım derseniz bütün tariflerimi tavsiye ederim hepsi ayrı bir güzeldi

Zeytinyağlı enginar dolması tarifim

Kuzu etli enginar dolması tarifim

Tavuklu enginar dolması tarifim

Kuzu etli enginar yemeği

Malzemler:


  • 1 adet kuru soğan
  • 150 gr kadar kuzu eti
  • 2 adet kırmızı biber
  • 2 adet enginar
  • 1 yk sıvı yağ

Küp küp doğradığımız soğanları 1 yk kaşığı yağ ile kavuruyoruz. Sonra etlerimizi ilave edip renkleri dönene kadar kavurmaya devam ediyoruz sırasıyla küçük küçük doğranmış kırmızı biberleri ve doğranmış enginarları ilave ediyoruz. Ben salça kullanmadım isterseniz salçada koyabilirsiniz. Tuzunu ve üzerini geçmeyecek kadar suyunu ilave edip kısık ateşte pişiriyoruz. Enginarlarımız pişince ocağı kapatıyoruz.

Afiyet olsun


Kuzu etli enginar yemeği
Etli enginar
Enginar tarifleri

16 yorum :

  1. Bizde de enginar yeni yenmeye başlandı ,eşim çok beğendi artık tüm tarifleri yapacağız emeğine sağlık afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  2. bazen doğrarım ben de :) her haliyle güzel
    g +

    YanıtlaSil
  3. elinize sağlık, harika, ben de yaptım bunu:)

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık nefis görünüyor bende bu gün etli enginar yapacağım , nefis oluyor,

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner