22 Mayıs 2014 Perşembe

El acmasi borek tarifleri

Elde yufka açarak yapılan börekler
Elde açma börek tarifleri
Açma börek tarifi

Elde yufka açılan böreklerin tadı başka oluyor. Ben yufka açmaya bayılıyorum Elimden geldiğince ince açmaya çalışıyorum ama daha baklava yufkası denemedim. Denersem onuda açabileceğime inanıyorum. İnşallah bir gün baklavayıda deneyeceğim.
İlk tarifim
Ispanaklı Börek tarifim




Kol Böreği tarifim


Pırasalı Börek tarifim


Sozma Göbete tarifim
                                       

Su Böreği tarifim


Mayalı katmerli börek tarifim



Göbete tarifim


Elde yufka açarak yapılan börekler
Elde açma börek tarifleri
Açma börek tarifi

6 yorum :

  1. nefis görünüyor , böyle el açması börek tariflerine bayılıyorum , ellerine sağlık her bir börek nefis görünüyor sevgiler

    YanıtlaSil
  2. El açması börek deyince ayrı bir emek istiyor. Hepsi birbirinden güzel.Elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Açma börek gibisi yok ellerine sağlık afiyet olsun bütün lezzetler bir arada seç beğen yap.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine saglik,el acmasinin tadida baska olur

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık nefid lezzetler şölen olmuş resmen..

    YanıtlaSil
  6. g+ ellerine sağlık. Ispanajklı böreğe bayıldım. xcanım onu çekti nedense :)

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner