30 Nisan 2014 Çarşamba

Domates soslu kasarli tavuk izgara tarifi

Domates soslu tavuk tarifi
Soslu tavuk ızgara tarifi
Kaşarlı domatesli ızgara tavuk tarifi

Bu  domates soslu tavuğu dershaneden öğlen yemeğine gelen oğlum için yaptım. Oğlum spora gidiyor protein yönünden zengin beslenmesi gerekiyor muş... Yağlı hiç bir şey yemek istemiyor bende tavuk göğüs etini teflon tavada pişirecektim ama bildiğiniz gibi göğüs eti biraz kuru oluyor bende biraz kuruluğunu almak birazda lezzet katmak için bu şekilde yaptım. Tamamen uydurmasyon bir tarif ama gerek sunumu gerekse lezzetiyle harika oldu.
Tarife geçmeden önce daha önceki tavuklu tariflerimi hatırlatmak istiyorum.

Tavuklu Enginar Dolması Tarifim

Julyen Doğranmış Renkli Biberli Tavuk Sote Tarifim

Birde Yeşil Tavuk Sote Tarifimi görmenizi öneririm

Malzemeler:


  • Tavuk göğsü (kişi sayısına göre)
  • Domates
  • Kaşar dilimi
  • Tuz, karabiber, kimyon, köri 


Ben bir parça göğüs kullandım. Biftek gibi 4 dilim kestim. Tavuklarımı teflon tavaya koyup yağsız sadece üzerlerine baharatları serperek arkalı önlü kızarttım. Diğer tarafta domatesleri küçük küpler halince doğrayıp biraz tuzla pişirdim ama suyunu çok çektirmedim.
 Ben mikrodalga fırınımda yaptığum için mikrodalga fırına dayanıklı bir tabağa bir dilim tavuk üzerine bir dilim kaşar peyniri iki kaşık domates sosu tekrar bir dilim tavuk ve tekrar domates sosu koyup mikrodalga fırında 2 dk kaşarlar eriyene kadar ısıttım. Üzerlerini maydonoz yapraklarıyla süsledim . Sıcak sıcak servis yaptım.

Siz tepsiye koyup normal fırındada kaşarla eriyinceye kadar pişirebilirsiniz.

Afiyet olsun.


Domates soslu tavuk tarifi
Soslu tavuk ızgara tarifi
Kaşarlı domatesli ızgara tavuk tarifi

17 yorum :

  1. DERSHANE, SPOR ,SAĞLIKLI BESLENME maşallah annesine de oğluna da
    g +

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize saglik, cok lezzetli ve hafif olmus

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık Ayşe oğluna afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  4. ne kadar güzel bir tarif olmuş. :) fotoğrafın ışığıda çok güzel.. ellerine sağlık ve yarasın.

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık hem hafif hem lezzetli sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. A ne güzel, çok pratikmiş. Ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  7. oyyy nefis ir tarif olmuş.elinize saglık.

    YanıtlaSil
  8. ne güzel bir tarif ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner