4 Nisan 2014 Cuma

Borulce salatası tarifi-Kuru borulce salatası

Börülce salatası
Kuru börülce salatası
Taze yeşillikli börülce salatası
Havalar ısındı. Bizim burada güzel bir parkımız ve piknik masalarımız var. Öğleden sonraları orada toplanıp çay içiyoruz. Bazen bir şeyler hazırlayıp orada beraber yiyoruz. Geçen gün de komşum Gülser bu salatayı yapmış aynı salatayı daha öncede onun  evinde yemiştim bayılmıştım. Biz evlenmeden önce  börülceyi pek bilmezdim evlendikten sonra bazı arkadaşlarda tattım. Salatasını ilk defa bu sene yedim. Ama inanın harika bir salata. Ben kendim yapacağım ama ben yapana kadar blogta bulunsun istedim.
Resimler hazırlıksız olunca pek net olmadı :(

Kısaca tarifini yazacağım. Sanırım kuru börülceleri suda haşlanıyor  süzülüyor.
Kıvırcık salata
Rendelenmiş havuç
Mor lahana ince ince kıyılmış
Taze soğan
Maydanoz
Tuz
Zeytinyağ
Limon
bu malzemeler hepsi karıştırılıyor. Salatamız hazır.

Günlerimiz için çok güzel bir salata herkese tavsiye ederim.

Börülce salatası
Kuru börülce salatası
Taze yeşillikli börülce salatası

15 yorum :

  1. Ellerinize sağlık hiç denemedim ama lezzetli görünüyor…
    Afiyetler olsun sevgilerimi bıraktım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bir deneyin bakliyat seviyorsaniz bayilacaksiniz

      Sil
  2. ben çok yaparım canım. yapmak istersen benden de al tarif.. Yapanın ellerien sağlık.. çok güzel olur.
    g+1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Nursevincim. Bloguna bakayim ilk firsatta

      Sil
  3. Çok güzel görünüyor ellerinize sağlıık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Betul Hanim evet Gulser'cigimin ellerine saglik

      Sil
  4. Ellerinize saglik, cok severim bende, afiyet olsun

    YanıtlaSil
  5. nefis görünüyor, bayılırım. Ellerine sağlık ayşecim

    YanıtlaSil
  6. çok lezzetli ve faydalı bir salata
    g +

    YanıtlaSil
  7. Fasülye ile nefis oluyor. Börülce de aynı familyadan. Nefis olmuş. Güzel fikir. Ellerinize saglık. :)

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık sağlık dolu bir salata..sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner