27 Nisan 2014 Pazar

Blogumu acali 8 yil oldu.

Yıldönümü

Evet evet tam 8 yıl oldu.

Bu bloğu bir arkadaşımın bloğuna yorum yazmak için girmiştim ve ordan kayıt olmuştum. O zamanlar bilgisayar ve internet konusunda çok acemiydim bazen internetten araştırarak bazen arkadaşlarımdan yardım alarak kendimide bloğumuda geliştirdim. 
Aslında başlarda amacım tariflerim kaybolmasın benden sonra aileme belkide torunlarıma  benden bir hatıra kalsın diye sürdürdüm. Ama daha sonraları blog sayesinde bir sürü yüzünü görmediğim arkadaşla tanıştım. Maalesef oturduğum yer sebebiyle onlarla hiç yüzyüze karşılaşamadım. Ama şimdi devamlı takip ettiğim blogcular var onların yaşamlarına bile facebook sayesinde ortak oluyorum. Yıllar önce yüzünü hiç görmediğim ama çok sevdiğim bir blogcu arkadaşımıda kaybettim. O zaman bütün blogcu arkadaşlar olarak yıkıldık çünkü hepimiz onu çok sevmiştik. 
Esra'cım seni hiç unutmuyorum...
Bazı arkadaşlarımın çocukları oldu onlarla sevindik. işte böyle yıllar geçti.  Burdan tek tek o arkadaşlarımı saymıyorum eminim onlar kendilerini biliyorlardır. 

Daha yıllarca blog yazıp yeni tatlar denemek istiyorum. İnşallah sizlerde yanımda olursunuz. Çünkü birbirimizden öğreneceğimiz daha çok şey var....

Ayşe'nin Mutfağından hepinize sevgiler.

9 yorum :

  1. kutlarım , 8 yıl emek vermek kolay değil başarıların daim olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bernacım çok teşekkürler İnş hep beraber

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler nice 8 yıllar dilerim her şey gönlünüzce olması dileğimle Ayşeciğim sevgiler :))

    YanıtlaSil
  4. Blogunun yeni yaşı kutlu olsun Ayşeciğim,
    Daha nice 8 senelere......
    Kısmetse benim blogumda Haziranda 8 yaşında olacak.

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık. çok uuzn yıllar devam et i,nşallah.

    YanıtlaSil
  6. Canım tebrık ederım..ellerıne emegıne saglık..bır cok tarıfını denedım..yaptım..nıce yıllar dılerım..ilgiyle takip edıyorum seni..bende sayfama beklerım...sevgılerımı bırakıyorum..Pinarintarifdefteri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Blog dünyasının içinde 7 yıldır varım bende. Arkadaşlarımın isteği üzerine yemek tariflerimi paylaşmak için yemek bloğu açtım. Eski bloğum kişisel yazılarımı içeriyordu. Rabbim nice blog yazarları ve dostluklar ve tabi ki güzel yemek tariflerini yazmak nasip etsin. :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Blogunun 8 yılı hayılı olsun…
    Nice güzel yıllarda güzel tariflerini paylaşmayı kısmet etsin ALLAH…
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel bir başarı kutlarım. Bir bloğu 8 yıl sürdürmek gerçekten büyük başarı. Nice yıllara:)

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner