25 Mart 2014 Salı

Tavuklu enginar dolmasi tarifi-Enginar dolması

Tavuklu enginar dolması
Enginar dolması
Etli enginar dolması


Bir enginar tarifi daha. Bu sene elimden geldiğince enginar yapmaya çalışıyorum şansıma çok güzel çıktı enginarlarım çok tazeydiler. Enginar taze olmayınca ağız tadıyla yenmiyor. Ben enginarı bütün halde pişirmeyi seviyorum. Bu yüzden hep dolmasını yapıyorum

Daha önce
Kuzu etli enginar  

Zeytinyağlı enginar dolması 

yapmıştım.
Ayıklanmış enginar
1 parça tavuk göğüs eti
Kırmızı biber
Yeşil biber
Domates
Tuz karabiber

Tavuk etlerini küçük kuşbaşı doğruyorum. Küçük bir tavada kavuruyorum üzerine sırasıyla biberleri ve domatesleri ekliyoruz. Tuz ve karabiberide ilave ediyoruz biraz pişiriyoruz. Küçük bir kapaklı tavaya enginarlarımızı koyup üzerilerine kavurduğumuz tavukları ekliyoruz. Enginarlarımızın hizasına gelecek şekilde sıcak su ekliyoruz ve kısık ateşte pişiriyoruz. Suyu azalınca altını kapatıyoruz. Enginarlarımız servise hazır.

Afiyet olsun


Tavuklu enginar dolması
Enginar dolması
Etli enginar dolması

4 yorum :

  1. Ellerine sağlık ayşeciğim tavukla hiç denemedim ama deniyeceğim :) Eminim ki çok lezzetli olmuştur :)

    YanıtlaSil
  2. Tavuklusunu hiç denemedim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. eminim ki nefis olmuştur ellerine sağlık :) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı Günler Henüz herhangibir tarifinizi denemedim.Fakat hepsinin güzel olduğunu tahmin edebiliyorum...Doğrusu çok beğendim.Blogunuz çok güzel. http://aysel494394.blogspot.com.tr/ nacizane blogumun adını yazdım.Çok basit.Fazla birşey yok .Yolunuz açık olsun Aysel Çolak Kaya Selamlar

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner