26 Mart 2014 Çarşamba

Sehriye salatasi tarifi-Yildiz sehriye salatasi

Şehriye salatası tarifi
Havuçlu şehriye salatası
Resimli şehriye salatası


Bu salatayı geçen gün komşularla parka pikniğe gittiğimizde yapmıştım  komşularımda beğendiklerini söylemişlerdi. Çok hafif  bir salata olduğu için çayın yanında süper oluyor. Geçen günde bir şehriye salatası tarifi vermiştim. Turşu, mısır, taze soğan ve biber kullanmıştım. Bu seferki biraz farklı taze sebzeler ve salatalıklar kullanarak yaptım. Buda ayrı bir güzel oldu. İki salata tarifimide tavsiye ediyorum. Günlerime yapacağım yeni tariflerim oldu.

Daha önce yaptığım salatalarıma da göz atmak isterseniz.

Şehriye salatası tarifim

Makarna salatası tarifim

Marmaris salatası tarfim

1 su bardağı yıldız şehriye
2-3 dal kıvırcık (ince ince kıyılacak)
2-3 havuç (rendelenecek)
2-3 yeşil biber (küçük küçük doğranacak)
2-3 kırmızı biber  (küçük küçük doğranacak)
Yarım demet kıyılmış maydonoz ve dereotu
1 yk zeytin yağ
1 çay kaşığı pul biber Bunun ölçüsü size kalmış
Şehriyelerimizi haşlıyoruz. Süzüyoruz ve büyük salata kasesine koyuyoruz. Bütün malzemeleri karıştırıyoruz. Salatamız hazır.

Afiyet olsun

Şehriye salatası tarifi
Havuçlu şehriye salatası
Resimli şehriye salatası



13 yorum :

  1. ellerine sağlık çok cici görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize saglik, yildiz sehriye ile cok hos olmus

    YanıtlaSil
  3. yıldız şehriye çok hoş estetik salata da cıvıl cıvıl olmuş eline sağlık
    g+

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkur ederim gerçektende civil sivil oldu

      Sil
  4. Mutfağa gidiyorum ve hemen yapıyorumm, ellerinize sağlık...

    Sevgiler
    Evren

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık ayşeciğim artılandı :)

    YanıtlaSil
  6. Ben hiç yapmadım ama sevdiğim bir lezzet. Birkaç defa yemiştim. Yakında ben de yapayım bari. Canım çekti. Ellerine sağlık canım arkadaşım. :) G+

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten beş çayları için harika bir salata Yağmur Hanımcım

      Sil
  7. Ellerinize sağlık çok nefis görünüyor sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner