22 Mart 2014 Cumartesi

Kuru biber dolmasi tarifi-Kiymali kuru biber dolmasi tarifi

kuru biber dolması 
kuru biber dolması tarifi
antep usulü kuru biber dolması
etli kuru biber dolması tarifi
 Bu dolmalar annemden. Nedense ben kuru biber dolmasını hiç yemezdim ama geçen sene canım çok istedi ve annemde bu dolmalardan istedim çok ta güzeldi. Bizim bu hava şartlarından dolayı biber kurularını muhafaza edemiyoruz o yüzden getirmiyorum. Ama çok güzel bir lezzet. Birde anne elinden olunca dahada nefis oluyor. 

Fazla uzatmayacağım bu hafta sonu oğlumun sınavı var onunla vakit geçirmek istiyorum bu yüzden Pazartesiye kadar sizlerden izin istiyorum. Tarifi verip kaçacağım
Malzemler
Kişi sayısına göre kuru biber
300 gr kadar kıyma
1 adet kuru soğan rendelenecek
1 çay bardağı prinç
1 yk salça
tuz 
karabiber
Kuru biberlerimizi tencereye koyup üzerine yeteri kadar su koyup haşlamak için ocağı açıyoruz ve kaynamaya başlayınca bir taşım kaynatıp hemen süzüyoruz.
Diğer tarafta iç malzemelerimizi karıştırıp kuru biberlerimize dolduruyoruz. Tenceremize dizip normal dolma pişirir gibi bir miktar su ilave edip pişiriyoruz. Sıcak sıcak servis yapıyoruz.

Afiyet olsun


kuru biber dolması 
kuru biber dolması tarifi
antep usulü kuru biber dolması
etli kuru biber dolması tarifi

6 yorum :

  1. en sevdiğim dolmalardan biridir,mis mis.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Bende yeni sevmeye başlayanlardanım

      Sil
  2. Sevmeyen varmıdırki... Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık Ayşeciğim bende çok severim :)

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner