9 Ekim 2013 Çarşamba

KÜÇÜK ÇİKOLATALI TOPLAR



BAYRAM YAKLAŞTI. BAYRAMDA KONUKLARIMIZA İKRAM ETMEK İÇİN  BU ŞİRİN ÇİKOLATALI TOPLARDAN YAPABİLİRİZ.
BU TARİFİ GÖRÜMCEMİN KOMŞUSU ZEYNEP'TEN ALDIK. TARİFİ ONA VEREN KİŞİ ÇOK AYRINTILI BİR TARİF VERMİŞ BENDE AYNEN AKTARIYORUM..

MALZEMELER
RENKLİ ŞEKERLEMELER (BAHARATÇIDAN ALINACAK)
KAĞIT KALIP (BAHARRTÇIDAN)
1 KUTU PINAR KREMA (MİGROSTAN)
2 PAKET KAKAOLU BATON KEK (BİMDEN)
1 PAKET PASTA ÇİKOLATASI

GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ BAYAĞI AYRINTILI...  BU AYRINTILAR BİLECİK İÇİN GEÇERLİ :)

PASTA ÇİKOLATASINI  KREMANIN İÇİNDE ERİTİN KAYNATMADAN. KEKLERİ UFALAYIN BİR KAPTA KREMA ÇİKOLATA VE KEKLERİ YOĞURUN. BUZDOLABI POŞETİNE KOYUP BİR GECE BEKLETİN. ERTESİ GÜN KÜÇÜK TOPLAR YAPIP ŞEKERLEMELERE BATIRIP KAĞITLARA YERLEŞTİRİN.

AFİYET OLSUN..

3 yorum :

  1. Ayrıntı kısmına bayıldım :))) Çikolatalı topları çok severim bayrama yapsam mı diye düşünüyorum hatta.. Ellerine sağlık canım. Bu arada soyadlarımız aynıymış yeni farkettim :))

    YanıtlaSil
  2. bu kucuk toplar cok lezzetli duruyorlar ellerinize saglik hayirli gunler :)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık nefis , kolay yemek tarifleri adlı bloğumda çekiliş düzenledim katılır mısın ? Blogspot tabanlı blog kullananlara özel çekiliş http://www.seviminaskanasi.com/2013/09/bloggerlara-ozel-cekilis.html

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner