30 Mayıs 2013 Perşembe

Saglikli karniyarik tarifi- Etli karnıyarik tarifi



YORUMLARI ALAYIM......

 NORMAL KARNIYARIKTAN NE FARKI VAR BAKALIM BİLECEKMİSİNİZ....

DEMİŞTİM GÜZEL YORUMLAR GELDİ.

İNTERNETİM BİR HAFTADIR KESİKTİ. ANCAK FIRSAT BULABİLİYORUM

EVET BU KARNIYARIK HAŞLANARAK YAPILDI

TARİFİ
PATLICANLARI ALACALI SOYUP TENCEREDE ET BULYON ATILMIŞ SUDA HAŞLADIM.
KIYMASINI SOĞANINIDA YAĞSIZ TAVADA KAVURDUM  SADECE KIYMANIN KENDİ YAĞI VAR BU YEMEKTE AYRICA HİÇ YAĞ KULLANMADIM

İNANMAYACAKSINIZ BELKİDE NE EŞİM NEDE OĞLUM KIZARTILMADIĞINI ANLAMADILAR. ET BULYON LEZZET VERDİ

TAVSİYE EDERİM

12 yorum :

  1. Merhabalar,
    Ellerinize sağlık nefis görünüyor. Bloğunuzu severek takip ediyorum. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgiler,
    Sorunuza gelince, sanırım patlıcanı közleyerek yaptınız....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bu güzel düşünceleriniz için Hayır közlemedim haşladım Evdekilerde farkı hiç anlamadı :)

      Sil
  2. Havva
    Galiba haşlanıp yapılmış.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık...patlıcan kızartılmamış

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,
    En iyi yemek sitelerini toparladığım bir yemek sitesi kütüphanesi oluşturdum:)
    Listemde siz de varsınız, bilgilendirmek istedim.
    Çalışmalarınızda başarılar...
    Ziyaret etmek isterseniz:
    En İyi Yemek Siteleri

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner