22 Aralık 2012 Cumartesi

YUMURTALI PIRASA KAVURMASI


GEÇEN SENEDEN BERİ ÇOK SIK YAPTIĞIM BİR YEMEK ÇÜNKÜ PIRASA YEMEYEN OĞLUM BUNU BAYILA BAYILA YİYOR. ÇOK LEZZETLİ OLUYOR
PIRASA YEMEYEN ÇOCUKLARINIZA MUTLAKA YAPIN DENEYİN YAPILIŞIDA KOLAY

PIRASALARI DİKLEMESİNE 4 BÖLÜYORUZ  SONRA YAKLAŞIK TAVLA BÜYÜKLÜĞÜNDE DOĞRAYIN AZ SIVI YAĞLA PIRASALAR YUMUŞAYINCAYA VE SUYUNU ÇEKİNCEYE KADAR KAVURUN. TUZUNU İLAVE EDİN. SONRA ÜZERİNE YUMURTA KIRIP KARIŞTIRARAK YUMURTALARIN PİŞMESİNİ SAĞLAYIN. SICAK SICAK SERVİS YAPIN

NOT YUMURTA ADEDİNİ GÖZ KARARI AYARLAYIN .



10 yorum :

  1. Çok güzel göküküyor. En yakın zamanda deniycem :)

    Ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Çok severim biz çocukken babamın bize yaptığı bir yemekti içine çok az acıso koyardı çok ta güzel olurdu ara ara bende yapıyorum ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Bakalım ben oğluma bu tarifle pırasayı sevdirebilecek miyim ?

    YanıtlaSil
  4. Aevgili Ayşe inşallah sevdirirsin benim oğlum artık hiç itiraz etmeden yiyor

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Hayattan Azıcık yorumun için çok teşekkür ederim sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Elinize sağlık çok üzel görünüyor.Bende sizi bloğuma beklerim.
    http://jakopapaganbakimi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Ayşecim ben seni hep kaybediyordum niye izlemeye almamışım bu zaman kadar bilmem.. Aldım artık izleyicinim :) Pırasa kavurması çok nefis görünüyor, denemeli..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. hic denemedim ama pirsayi cok severim denemek lazim

    YanıtlaSil
  9. Ben de prasa kavurmasını çok severim Aydın'lı bir teyzeden öğrenmiştim
    ince prasa ile nefis oluyor ellerine sağlık canım..
    Afiyet olsun...............

    YanıtlaSil
  10. Bu tarifi ilk defa yediğindeiçinde çökelek de var zannetmiştim ve uzun yıllar çökelekli ve yumurtalı yapmıştım.Çayın yanında harika oluyor.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner