29 Eylül 2014 Pazartesi

Hazir baklava yufkasindan baklava tarifi - Cevizli baklava tarifi

Evet gerçekten geç kalmış bir deneme Baklava yufkasıyla baklava yapmak. Ama geçte olsa denedim ve çok beğendik (ailece) Ben Bim'den aldım yufkayı aynen üstündeki tarifi uyguladım. Sadece yağın yarısını tereyağ kullandım tarifte margarin yazıyordu.
Çıtır çıtır bol cevizli ve içinde katkı maddesi olmayan (mısır şurubu gibi) nefis bir baklava oldu Benim gibi bugüne kadar denemeyenlere tavsiye ederim.
Şimdiden afiyet olsun.

12 yorum :

  1. eline sağlık komşum çok güzeldi gülizar

    YanıtlaSil
  2. Ayşeciğim ellerine sağlık nefis olmuş hazır baklava görüntüsünde ama ev baklavası lezzetinde olmuş afiyet olsun canım
    muhabbetlerimle

    YanıtlaSil
  3. Canım, baklava'n çok nefis görünüyor.Eline emeğine sağlık.
    Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  4. merhabalar blogunuzu yenı ızlemeye aldım ellerınıze saglık.
    baklavanız gec olmus ama harıka olmus:)ellerınıze emegınıze saglık:)

    YanıtlaSil
  5. Ayşe'cim ellerine sağlık enfes olmuş sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Hakikaten bende denemedim böreğini yaptım ama baklavasını yapmadım.Gerçi baklava yufkasından baklava çok yedim gerçeklen lezzetli oluyor ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Ayşecim hazırlardan bile güzel görünüyor çokta lezzetli olmuştur eminim canım ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Cok basarili bir baklava olmus, ellerine saglik. Baklava yufkasindan börek yapmaya denedinmi hiç? Siddetle tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık .gerçektende güzel oluyor bende çok seviyorum.banada beklerim.sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  10. Tüm annelerin anneler gününü kutlarım

    YanıtlaSil
  11. mer.çok güzel görünüyor..bende en kısa zamanda alıp deneyeceğim..blogunuzu yeni taki etmeye başladım..bende yeni bir blog açtım daha çok yeniyim umarım misafir olursunuz..wwww.sirincenil.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. paylaşımlarınız harika:)
    takipteyim
    bende beklrim sayfama...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner