27 Ocak 2011 Perşembe

Yoğurtlu Brokoli salatası

Nefis bir brokoli salatası...
Bizim evde brokoliyi hiç sevmeyenler bile bu salatayı severek tüketiyor. Bu tarifte karşı komşum Gülizar'a ait yapılışıda kolay.

Malzemeler:
irice bir bağ brokoli
yoğurt
sarımsak
tuz
1 adet kuru soğan
süslemek içinde pul biber

Yapılışı:
Brokolileri buharda pişirme aparatıyla tencerede haşlıyoruz. Ayrı bir kapta ezilmiş sarımsakla tuz ve yoğurdu karıştıyoruz. Kuru soğanıda piyazlık doğruyoruz. haşlanan brokolileri kesme tathtasında bıçakla kıyıyoruz. Sarımsaklı yoğurdun içine brokolileri ve doğranmış kuru soğanı ekleyip karıştırıyoruz ve salata tabağına koyup üzerinede pul biber serpip et yemeklerinin yanında servis yapıyoruz.

16 yorum :

  1. elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Bu salatanın soğanlı halini hiç denemedim.Çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık.Hayırlı Cumalar.

    YanıtlaSil
  3. Sarımsaklı yoğurtla gerçekten nefis olur ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  4. Ayşe'cim hemen iadeyi ziyarete geldim brokoli salatasını çok severim ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. soğanlı denemedim ama yoğurtlu mmm, şifa olsun inşallah

    YanıtlaSil
  6. Brokolinin her halini severim hele salatasına bayılırım. Çok güzel görünüyor ellerine sağlık.Afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  7. Bende brokolinin her halini severim ama çocuklar. Bu şekilde yapınca yiyebiliyorlar, ellerine sağlık canım... Her hafta mutlaka pazardan brokoli alırım...

    YanıtlaSil
  8. Canım face sayfanı beğendim, benimde var sayfam, beğenirsen ve arkadaşlarına önerirsen sevinirim, ben seni öneriyorum arkadaşlarıma...

    YanıtlaSil
  9. merhaba Ayse hanim..sayfanizi cok begendim..cok güzel tarifler yapmissiniz ve yayinlamissiniz..ellerinize saglik,ayrica birde yazi sunmussunuz "bir müddet zeytin yiyecegiz" diye, cok güzel bir yazi oldugunada deginmeden edemeyecegim..cok güzel bir sehirde yasiyorsunuz gercekten,bizde esimle beraber tatil amacli geldik marmarise ve birsürü yerinide gezdik.. Basarilarinizin devamini dilerim..sevgilerle..Almanya´dan Aysegül..

    YanıtlaSil
  10. Ayşegül Hanım Bloğum hakkındaki düşünceleriniz beni çok mutlu etti Ben bu bloğu yaptığım yemeklerin tarifleri kaybolmasın diye açtım fakat tariflerimden tanımadığım bir sürü kişinin yararlanmasıda beni çok mutlu ediyor Böyle güzel yorumlar almak çok güzel Bende size sevgilerimi gönderiyorum

    YanıtlaSil
  11. Daha önce verdiğiniz Portkallı Brokoli tarifini denedim çok güzel oldu Bunuda merak ettim

    YanıtlaSil
  12. Brokoli, soğan ve sarımsak..Bu malzemelerle lezzetinin yanında tam da bir şifa salatası olmuş..Ellerine sağlık Ayşecim:).
    Sevgiler..
    aslı

    YanıtlaSil
  13. Malesef brokoliyle aram hiç iyi değil ama çocuklar için sık sık yaparım.Bu salatayıda en kısa zamanda denemeliyim.
    Ellerine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Brokolıyı cok severım ama buturunu yapmamıştım.Ellerınıze saglık nefıs gorunuyor..Sevgıler..

    YanıtlaSil
  15. I like your blog, is beautiful!
    Kisses from Brazil,
    jud-artes.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner