26 Mayıs 2010 Çarşamba

MERHABA







SAĞOLSUNLAR BAZI ARKADAŞLARIM MERAK ETMİŞLER YORUM BIRAKMIŞLAR BENDE BU YAZIYI ONLAR İÇİN EKLİYORUM
İYİYİM ÇOK ŞÜKÜR

AMA ÇOK YOĞUNUM BU ARA
BU YIL OĞLUMUN OKULUNDA OKUL AİLE BİRLİĞİNDE GÖREV ALDIM ŞİMDİDE MARMARİS'TEKİ OKUL AİLE BİRLİKLERİ OLARAK OKULLARIMIZIN YARARINA EMRE AYDIN KONSERİ DÜZENLENDİ KONSER İÇİN BİLET SATIYORUZ

BİRDE BU ARA DİYET YAPIYORUM DAHA DOĞRUSU SAĞLIKLI BESLENMENMEYE ÇALIŞIYORUM BU YÜZDEN EPK İLGİNÇ TARİFLER YAPMIYORUM BU YÜZDEN EKLEYECEK BİR ŞEYDE BULUNMUYOR

MARMARİS'TE RESİMDE GÖRDÜĞÜNÜZ ŞEZLONGLAR DOLMAYA BAŞLADI SOKAKLAR TURİSTLERLE DOLDU BU GÜZEL TATİL GÖRÜNTÜSÜNÜ SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTEDİM

4 yorum :

  1. İyi olmana sevindim daimi olsun..

    Marmaris ! özledim .
    Çocuklugum da orada uzun ca bir süre kalmışdık gecen yaz da geldım lakın her yer bina ..cocuklugumdan kalan anıları bulamadım.
    Okudugum okul değişmiş adı sanı..
    İnsanlar farklı yerlı halk yok..
    Kısmetse bu yaz da orda olacagım..
    Kısmet ! belki görüşürüz..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Ayşem iyi olmana sevindim işlerinde kolaylıklar dilerim canım sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Ayşe,
    İyi olmana çok sevindim.
    Diyette ve bilet satışında başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  4. selam ayşe seni buralarda görmek varmış.şaşırdım.arkadaşlarn bırıı soyledı aysenın mutfağı var dıye.gerçi ben yemek yemeyi seven birisi değilim.çok faalsin sevgili ayşe.nerden geldi böyle bi site yapmak??????????yıllar geçti aradan.kib sevgilerimle varol cangür varol.cangur@hotmail.com

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner