10 Şubat 2010 Çarşamba

Defne yaprağı aromalı tavuk kavurma tarifi


BU YEMEĞİ DÜN AKŞAM YEMEĞİ İÇİ YAPTIM. OĞLUM KÖRİLİ TAVUK KAVURMA'DAN BIKTI BENDE DAHA DEĞİŞİK BİR ŞEY DENEMEK İSTEDİM MUTLAKA BİRİLERİ DAHA ÖNCE YAPMIŞTIR AMA BEN GÖRMEDİM AMA LEZZETİ ÇOK GÜZELDİ BİZİM EVDE BEĞENİLEREK YENDİ




 KOMŞUMADA BİR TABAK VERDİM ONUN FİKRİNİ DAHA ALAMADIM TAVUĞU HİÇ SU KOYMADAN DEVAMLI KAVURARAK PİŞİRDİM
MALZEMELER
3 PARÇA TAVUK GÖĞSÜ
6-7 PATATES
3 TANE DEFNE YAPRAĞI
TUZ
KARABİBER
KIRMIZI TOZ BİBER
KİMYON
KEKİK
ÜZERİNE PUL BİBER
YAPILIŞI
TAVUKARI KUŞ BAŞI DOĞRADIM SIVI YAĞDA TAVUKLARIN RENGİ BEYAZLAŞINCAYA KADAR DEFNE YAPRAĞINIDA EKLEYEREK KAVURDUM ÜZERİNE KÜP KÜP DOĞRADIĞIM PATATESLERİ VE BAHARATLARI İLAVE EDİP PİŞİNCEYE KADAR SÜREKLİ KARIŞTIRARAK PİŞİRDİM
KOMŞUMUN MİDESİ RAHATSIZ OLDUĞU İÇİN PULBİBERİ İÇİNE EKLEMEDİM BİZ ÜZERİNE SERPİP YEDİK
AFİYET OLSUN

8 yorum :

  1. ayşecim ellerine sağlık defne yaprağı nasıl bir koku verir bilmiyorum am tavuğun hertürlüsüne bayılırız:))

    YanıtlaSil
  2. Defne yaprağı vazgeçemediklerimden ellerin dert görmesin canım...

    YanıtlaSil
  3. defne yapraklısını hiç tadmadım ama çok lezzetli gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım....

    YanıtlaSil
  4. Defne yaprağını pilavlarda çok seviyorum özellikle ellerine aağlık...

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlı harika olmuş.... hemşeri sayılırız marmarise yakınım hatta bazen geliyorum.... görüşmek üzere takipçinim...

    YanıtlaSil
  6. ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN
    GÖNDEREN: http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/

    54. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
    SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

    http://porselendemlik.blogcu.com

    http://gelibolu17.blogspot.com/

    tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için

    15 ŞUBAT 2010-1 MART 2010

    TARİHLERİ ARASINDA

    http://hayattanazicik.blogspot.com/

    YANİ BEN YAPACAĞIM.
    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
    TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
    VE TARİFİNİZE
    "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 54.HAFTA "
    BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
    ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
    LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  7. biraz geç pişiyo ama güzel tarf :)

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner