12 Aralık 2009 Cumartesi

KARNABAHAR MÜCVERİ


BU ARA BLOĞUMLA İLGİLENEMEDİM DEĞİŞİK BİR ŞEYLER DENEME FIRSATIMDA OLMADI
OĞLUM BU SENE ANADOLU LİSESİNE BAŞLADI BENDE OKUL AİLE BİRLİĞİNDE GÖREV ALDIM. GEÇEN HAFTA OKULDA KERMES YAPMAYA BAŞLADIK İLK OLMASINA RAĞMEN GÜZEL GEÇTİ DEVAM ETMEYE PLANLIYORUZ İNŞALLAH OKULUMUZUN BÜTÜN İHTİYAÇLARINI KARŞILARIZ
BU MÜCVERLERİDE GÜL ABLANIN BLOĞUNDA GÖRMÜŞTÜM DENENECEKLER LİSTESİNE ALMIŞTIM GEÇENDE YAPTIĞIM GÜVEÇTE KARNABAHARDAN KALANLARLA DENEDİM BEN KARNABAHARI SEVEREK YERİM BU HALİDE GÜZELDİ TARİFİ AYNEN AKTARIYORUM
TARİF İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM
MALZEMELER
  • 1 Küçük karnabahar
  • 1 küçük kuru soğan
  • 1/2 demet maydanoz
  • 3 yumurta
  • 1 su bardağı un
  • 3 tepeleme yemek kaşığı rendelenmiş kaşar peyniri
  • 1 paket kabartma tozu
  • Tuz, karabiber , pulbiber
YAPILIŞI
Karnabahar küçük parçalara bölünüp yıkanır, tuzlu suda haşlanır, iyice ezilir ,soğan rendelenip suyu sıkılır ( soğanın suyu konmayacak ) yumurta, un , kaşar peyniri, tuz, karabiber, pulbiber maydanoz , kabartma tozu eklenip iyice karıştırılır, kaşıkla kızdırılmış bol yağın içine bırakılıp hafif düzeltilip kızartılır. Kağıt serili tabağa alınıp sıcak servis yapılır

8 yorum :

  1. Sevgili Ayşe,
    Ellerine sağlık, mücver nefis görünüyor.
    Daha önce hiç karnabahardan mücver yapmadım, oldukça değişik ve güzel bir tarif.

    YanıtlaSil
  2. Ayşe'cim karnabaharı bende çok severim..
    Kızım ve eşimde bayılır..
    Mücver olarak hiç denemedim..Otlu yada kabaktı patatesti yaptım ama karnabaharı hiç denemedim..Eline sağlık canım oğlunada sanada başarılar kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  3. Canım lezzetli görünüyor:)Ellerine sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Mücveri yapmayı bilmeyen biri,daha doğrusu bir kez deneyip tutturamayan biri olarak resme iştahla bakıyorum:))ellerine sağlık,sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. bende sık yaparım.ellerine sağlık.harka görünüyor.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. nefis olmuşlar Ayşe ablacım.çok severim ellerıne sağlık.okuldaki görevinde başarılar dilerim.öpüyorum

    YanıtlaSil
  7. kahveye bekliyorum buyrun lütfen

    YanıtlaSil
  8. yıllar önce fazla aşladığım karnabaharlardan mücver yapmıştım ve çevremden de hiç görmediğim için bir tek ben yapıyorum sanıyordum...blogları gezerken gördümki aslında pek çok kişi yapıyormuşş....aklın yolu bir...ellerinize sağlık güzel görünüyor...

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner