19 Kasım 2009 Perşembe

BUĞDAY ÇORBASI


BU ÇORBAYI MUHTEREM ABLANIN BLOĞUNDA GÖRDÜM VE DENEDİM AYRAN AŞI YAPTIĞIMDA HAŞLANMIŞ BUĞDAYIM KALMIŞTI ONU KULLANDIM

Malzemeler;
1 su bardağı haşlanmış buğday,
1 adet orta boy soğan,
1 su bardağı yoğurt,
1 adet yumurta,
1 tepeleme dolu yemek kaşığı un,
Tuz,
zeytinyağı ve kuru nane.
ben 1 pakette etsu bulyon kullandım lezzetli olsun diye
Yapılışı;
Tencereye 4-5 kaşık zeytinyağını dökün.Küçük doğradığınız soğanları kavurun.Üzerine 5 bardak su ilave edin.Su kaynayınca haşlanmış buğdayı ekleyin.1 adet yumurta, un, ve yoğurdu yarım bardak su ile çırpın, içine yoğurdun kesilmemesi için birazda çorbanın sıcak suyundan ilave edin.Buğday pişince hazırladığınız terbiyeyi sürekli karıştırarak, çorbaya ilave edin.Tuzunuda ilave edip, terbiye ile birlikte bir miktar daha kaynatın.Küçük bir sahanda zeytinyağında kuru nane ve isterseniz kırmızı pul biberi kızdırarak çorbanın üzerine dökün.


10 yorum :

  1. Ohhh sabah sabah mis gibi ..
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Canım,
    Tarifi beğenip, yapmana çok sevindim.
    Ellerine sağlık, nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  3. Nefis görünüyor, simdi olsa da icsem, ellerine saglik. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ayşecim ne de güzel gider bu soğuk havalarda:).
    Ellerine sağlık.
    Sevgiler..
    aslı

    YanıtlaSil
  5. of of of.... bayilirim bugdyin her türüne.Bak coktandirda yapmamistim...iyiki gördüm.Seninde ellerine saglik..

    YanıtlaSil
  6. oh mis gibi olmustur. Ellerine saglik. Gece gece corba icesim geldi. sevgilerimi gönderiyorum sana

    YanıtlaSil
  7. ben bayılırım bu çorbaya...ellerine sağlık.....bizim yörede bulamaşı derler...çok severim ..

    YanıtlaSil
  8. soğuk sıcak her haliyle nefis çorbaaa

    ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Çok sevdiğim ve sık sık denediğim bir çorba tarifi ellerine sağlık çok lezzetli görünüyor.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner