26 Ekim 2009 Pazartesi

Otlu kurabiye tarifi

Tuzlu kurabiye tarifi
Otlu kurabye tarifi
Kurabiye tarifleri
Bu Dr. Öetker'in kabartma tozu paketlerinin arkasındaki tariflerden Komşum yapmıştı çok beğendim tarifi alıp bende denedim Beğeneceğinizi umuyorum




2 yumurta
150gr. tereyağ
1 tatlı kaşığı tuz
1 su bardağı kaşar peyniri rendesi
2,5 su bardağı elenmiş un
1 adet kabartama tozu
Yarım demet maydanoz
Yarım dereotu
5 adet taze soğan
1 yumurta ve 1 yumurtanın akını, margarin, tuz ve kaşar peyniriyle karıştırın. İnce doğranmış maydanoz, dereotu ve soğanı da ilave ederek yoğurmaya devam edin.Unu ve kabartma tozunu da ekleyerek yoğurun.Elimizde küçük kurabiye şekli verip üzerlerine yumurta sarısı sürüp 180°C önceden ısıtılmış fırında pişirin



Tuzlu kurabiye tarifi
Otlu kurabye tarifi

Kurabiye tarifleri

12 yorum :

  1. Deniyeceğim mutlaka..
    Teşekkürler ..Ellerine sağlık..
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. Ben de böyle içinde dereotu ve maydanoz olan herşeyi severek yerim ve yaparım. Seninkini de en yakın zamanda denemek istiyorum. Ellerine sağlık. Çok lezzetli görünüyor.

    Sevgilerimle,
    Canan

    YanıtlaSil
  3. NEFIS GORUNUYOR CANIM
    AFIYET OLSUN
    SEVGILER

    YanıtlaSil
  4. Sevgılı Ayse,
    Taslı tabakları merak etmıssın bende sana gelıp cevap vermek ıstedım.Evet kullanılıyorlar fakat bulasık makınesıne atmıyorsun.Onun dısında hersekılde kullanımı mumkun.

    Otlu corekde pek cekıcı gorunuyor.Ellerıne saglık.
    Gulenay Chıcago

    YanıtlaSil
  5. dere otu çok yakışmıştır Ayşeciğim çok sevdiğm için herşeye yakıştırıyorum ayrıca çok sağlıklı çocukların beslenme çantaları için ideal bir tarif ellerine sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ayşeciğim resimlerin kenarındaki ince çizgiyi sormuşsun ben herhangi bir şey yapmıyorum o şablonun kendisinden ben blogerin kendi şablonlarını kullanıyorum şablon değiştirmeden şablonunu değiştirirsen yanlız ön izleme yapmadan değiştirme kolay gelsin canım .

    YanıtlaSil
  7. nefis görünüyor yanında da çay :)
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Ayşe,
    Ellerine sağlık, kurabiyeler nefis görünüyor.
    Bende bu tür paketlerin arkasını okumadan, deneyeceğim tarif var mı diye bakmadan, çöpe atmam.
    Bazen gerçekten güzel, lezzetli tarifler çıkıyor.
    Bu arada;
    Bana hangi marka yıldız şehriye kullandığımı sormuşsun, Nuh'un Ankara Makarnası'nın yıldız şehriyesini kullanıyorum.
    Haşlanınca çok güzel şekil alıyor.

    YanıtlaSil
  9. Benim de bu tarz bir otlu mini çöreğim vardı. Zeytinyağı kullanıyordum, dereotu, peynir, pul biber. Canım çekti şimdi...

    YanıtlaSil
  10. nefis kokuyordur şimdi lezzetine diyecek yok bile

    ellerine sağlık
    sevgilerr

    YanıtlaSil
  11. dereotunu çok seven biri olarak çok güzel bir tarif.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Ben denedim cok guzel...

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner