Ne Aramıştınız?

Loading

16 Ekim 2009 Cuma

ISPANAKLI PASTA


BU TARİF KARŞI KOMŞUM GÜLİZAR'IN TARİFİ. PASTAYI KARDEŞİM HATİCE YAPTI.
ISPANAKLI PASTA
3 YUMURTA
1 ÇAY BARDAĞI SIVI YAĞ
1 SU BARDAĞI ŞEKER
2 SU BARDAĞI UN
1 SU BARDAĞI ROBOTTA ÇEKİLMİŞ ÇİĞ ISPANAK YAPRAĞI
YARIM ÇAY BARDAĞI SÜT
1 PAKET KABARTMA TOZU
1 PAKET VANİLYA

HERZAMAN HAZIRLADIĞIMIZ GİBİ ÖNCE ŞEKER VE YUMURTAYI ÇIRPIP DİĞER MALZEMELERİ SIRASIYLA EKLİYORUZ. 170 DERECE FIRINDA PİŞİRİYORUZ.
-
KREMA
2 SU BARDAĞI SÜT
2 YEMEK KAŞIĞI UN
2 YEMEK KAŞIĞI TOZ ŞEKER
BU MALZEMELERİ BİR TENCEREDE PİŞİRİP SOĞUMAYA BIRAKIYORUZ.
-
1 SU BARDAĞI SÜT
1 PAKET KREM ŞANTİYİ ÇIRPIYORUZ
-
SOĞUYAN KREMAYLA KREMŞANTİYİ KARIŞTIRIP MİKSERLE ÇIRPIYORUZ
-
NOT: BEN UNUTTUM ARASINA MUZ DİLİMLERİ KONULMASI TAVSİYE EDİLİR

14 yorum :

  1. Pastanız enfes görünüyor, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. İlk ve son ıspanaklı pasta deneyimimde hayal kırıklığına uğramıştım. Nedense hiç olmadı, yağ kokan ağır bir pandispanyası olmuştu. Bir daha da cesaret edemedim. Ne dersin Ayşe'cim? Senin tarifi denesem mi? Çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  3. bu pastanın en çok rengini seviyorum ellerine sağlık nefis görünüyor cnm

    YanıtlaSil
  4. Ayşecim komşuna tşkler kadeşininde ellerine sağlık..
    ben ilk yaptığımda antep fıstıklı demiştim..hiç anlamadılar ıspanaklı olduğunu..ben hiç su koymadan kapağını kapatıp buharda yumuşatıyorum..sonra robotta çekiyorum..
    ziyaretlerin içinde tşk ederim canım..
    daha yeni yeni tanışıyoruz arkadaşlarla...gerek piknik gerekse bayramlaşma yapıldı..yarında çayımız var..öyle öyle tanışıcaz..görüşmek üzere canım sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. BENDE ÇOK YAPARIM BU PASTAYI SIK SIK BLOGUMA BEKLERIM

    YanıtlaSil
  6. pasta nefis gözüküyor,hala alman pastanı deneyemedim,ama aklımda..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Ispanak ve Pasta .. Çok şaşırdım ama yorumlara bakılırsa çok lezzetli.. Deneyeceğim... Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  8. Kardeşinizin ellerine sağlık gerçekten nefis gözüküyor..
    Çok severim:))

    YanıtlaSil
  9. ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN



    46. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM

    SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

    http://porselendemlik.blogcu.com

    http://birdemliksohbet.blogspot.com/

    http://gelibolu17.blogspot.com/

    tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için

    19 EKİM 2009 - 2 KASIM 2009

    TARİHLERİ ARASINDA

    http://nurmutfakta.blogcu.com/

    YANİ BEN YAPACAĞIM.
    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
    TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
    VE TARİFİNİZE

    "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 46.HAFTA "

    BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

    ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
    LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  10. renginin güzelliği yetiyor çok nefis görünüyor ellerine sağlık Ayşeciğim sevgiler canım

    YanıtlaSil
  11. AYŞECİM PASTAN HARİKA GÖRÜNÜYOR. BENDE YAPIYORUM BU PASTAYI LEZZETLİ OLUYOR YANLIZ BEN ISAPANAGI HAŞLAYIP EZİYORDUM O YÜZDEN VİTAMİNİ GİDİYORDU ÇİĞDEN YAPMAK DAHA YARARLI OLACAK TEŞEKKÜRLER...NİHAN

    YanıtlaSil
  12. ayşe pastanın resmini koyarken tarifinide yazsaydın

    YanıtlaSil
  13. ayşecim pastan nefis olmuş ben sıkça yaprım ama hiç ıspanakları çiğden denemedim böyle daha lezzetli olacağına eminim

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

e-posta aboneliği

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Google+ Badge