4 Ekim 2009 Pazar

ALMAN PASTASI


NE ZAMANDIR ALMAN PASTASI YAPMAK İSTİYORDUM. GEÇEN GÜN AKŞAM ÇAYA ARKADAŞLAR GELMEK İSTEYİNCE DENEMEYE KARAR VERDİM. İNTERNETTEN BİRAZ ARAŞTIRDIM KENDİME EN UYGUN TARİFİ MARİFET TEYZE BLOĞUNDA BULDUM BENDE BAZI EKLEMELER YAPTIM ORTAYA RESİMDE GÖRDÜĞÜNÜZ PASTA ÇIKTI MİSAFRİLERİMDE BEĞENDİKLERİNİ SÖYLEDİLER

Malzemeler;kek için;
- 4 yumurta
- 3 türk kahvesi fincanı şeker
- 3 türk kahvesi fincanı un
- 1 paket vanilya
- 1 çay kaşığı kabartma tozu

-1 çay bardağına yarısını süt yarısını yoğurt ekledim

krema için;
- 125 gr. margarin
- 1 adet yumurta
- yarım su bardağı toz şeker
- 2 tepeleme yemek kaşığı un
- 3 su bardağı süt

- 1 paket vanilya

Pandispanyayı her zamanki gibi karıştırıp pişirdim
Kremayıda bütün malzemeleri tencereye koyup devamlı karıştırarak pişirdim Vanilyayı piştikten sonra ekledim.

keki ikiye bölüp arasına kalınca krema sürdüm diğer parça kekide üzerine kapatıp üzerini süzgeç yardımıyla pudra şekeriyle kapladım. dolapta bir kaç saat dinlendirip servis yaptım

14 yorum :

  1. denemek istediğim pastalardan birisi,tarifi yayınlarsan alıp yaparım,bu arada nefis gözüküyor,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. ellerinize saglik nefis bir pasta dir kizlarim cok seviyorlar .
    Almanlar ari sokmasi diye adlandiriyorlar bu leziz pastayi sevgiler öptüm.

    YanıtlaSil
  3. Hımm,süper görünüyor:) benim de en sevdiğim pastalardan biridir, kayınvalidem çok güzel yapar, sizin tarifinizi de bekliyorum, ellerinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık çok severek yaptığım ve yediğim bir pastadı bu.

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  5. Benim için iyi olmaz ama hergün yenilebilir yada her öğün:)
    ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık...bende çook eskiden yemiştim..tekrar denemek isterim ..

    öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
  7. Nasılda güzel bir pasta böyle.
    Çok harika görünüyor canım.
    Çok ta severim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Aysecigim nefis olmus alman pastasi elerin dert gormesin canim.

    aysecigim asagidaki widget resimleri bende 3 tane gorunuyor sende 5 adet gorunuyor cok merak ettim denedim ama olmadi bilgilendirirsen sevinirim. tesekkur ederim.

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. ayşecim alman pastaya bayılırım ağzım sulandı resmen muhtesem görünüyor ellerine saglık kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  10. selamlar :))

    inanirmisin alman pastayi hep gördüm ama iste bende daha henüz yapmadim, sen yapabildin ne mutlu sana, benim hala tarif listemde yapilcaklarda yaziyor hihi :))

    ellerine saglik ve hayirli cumalar dilerim

    YanıtlaSil
  11. nefis görünüyor canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Ayşe,
    Alman pastan nefis görünüyor,ellerine sağlık.
    Ben yıllar önce Emine Beder'in küçük kitapçıklarında görüp, yapmaya başlamıştım.
    Hep bu şekilde büyük olarak tepside yaptım.
    Birde küçük olarak porsiyonluk yapılıyor ya, işte onu denemeyi planlıyorum.

    YanıtlaSil
  13. This is really fascinating, You're an overly skilled blogger. I have joined your rss feed and sit up for in the hunt for more of your wonderful post. Also, I have shared your site in my social networks

    My web blog ... Gas Plumber

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner