13 Eylül 2009 Pazar

TEPSİDE SEBZELİ KÖFTE


BUGÜN İFTARA NE YEMEK YAPACAĞIM DİYE DÜŞÜNÜRKEN EŞİM GEL SENİNLE TEPSİ KEBABI YAPALIM DEDİ. NASIL YAPACAĞIZ DEDİM. SEN PATLICANLARI PATATESLERİ KIZART BİRDE KÖFTE YAP DOMATES BİBER TEPSİDE PİŞİRELİM DEDİ
BENDE SÖYLEDİĞİ GİBİ YAPTIM
3 ADET PALICAN İRİ DOĞRANMIŞ (KIZARTILACAK)
3 ADET PATATES ELMA DİLİMİ (KIZARTILACAK)
YAKLAŞIK 250 GR KIYMADAN KÖFTE (KIZARTILACAK)
BİR DOMATES RENDELENMİŞ
ÜÇ TANE DOLMA BİBER DÖRDE BÖLÜNMÜŞ
KIZARTTIĞIM MALZEMELERİ TEPSİYE KOYUP ÜZERİNEDE SALÇALI SOS YAPI 200 DERECE FIRINDA YAKLAŞIK YARIM SAAT PİŞİRDİM
EŞİMİN DEĞİMİYLE TEPSİ KEBABIMIZ HAZIR OLDU
TAVSİYE EDERİM
Not: bazı arkadaşlara sordum fakat cevap alamadım şu allttaki bölümdeki yazı bazı arkadaşların bloğunda Bunlarda ilginizi çekebiler diye çıkıyor bende ingilizce bunu nasıl düzeltirim yardımcı olursanız sevinirim

5 yorum :

  1. Ayşe'cim eşinin de senin de ellerinize sağlık. Patlıcanın girdiği her yemek lezzetli oluyor. Çok severim ben de. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Ayşe;
    Soruyu sorduğundan beri yanıt yazmaya uğraşıyorum ama sanırım blogspot ta genel bir sorun var :(

    Ben, "bunlarda ilginizi çekebilir" eklentisi icin farklı bir şey yapmadım, herkes gibi linki alıp ekledim, ama benim blogumun genel ayarları Türkçe, belki seninki ingilizce dir.
    Kumanda panelinden bir kontrol et istersen.

    Sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
  3. Canım takip ettiklerim bloglar rasındasın.Eline Masan harika.tepsi kebabı deyince atladım hemen Hataylımı yoksa diye ama tepsi kebabı bizim oranın yöresel bir kebabıdır canım.Googleden de bakabilirsin.Hatta ben yapmıştım daha önce hatta orda başka bir bloğun da aynısından tepsi kebabı var.Linkini vereyim bak istersen.Kolay gelsin.

    http://hataysofrasi.blogspot.com/2009/03/tepsi-kebab.html

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık. Çok lezzetli görünüyor.
    Sevgiler.
    Kadir Gecesi değer gecesidir, Allah tarafından değerli kılınmış bir gecedir.
    Kadir Gecesi bin aydan daha hayırlıdır. Bu gece bir ömürden daha hayırlıdır.
    Ellerin açıldığı, gözlerin dualarla yaşardığı, kalplerin okşandığı.
    Kadir Gecesinde bütün insanların günahlardan uzaklaşıp tövbelerinin kabul edilmesini niyaz ederiz.
    Allah tüm inananları iman yolundan ayırmasın. Mübarek Kadir Gecesinde Allah tüm dualarımızı kabul etsin.

    YanıtlaSil
  5. sevdiğim bir yemek ikinizinde ellerine sağlık.....

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner