8 Eylül 2009 Salı

AYRAN AŞI



BU ÇORBA ARKADAŞIM ÇİĞDEM'DEN ÖĞRENDİĞİM BİR ÇORBA.
ÇİĞDEM YAPIP GETİRMİŞTİ ÇOK BEĞENMİŞTİM

ŞİMDİ ÇİĞDEM YOK BURDAN TAŞINDILAR BENDE KENDİM YAPTIM ONUNKİ KADAR GÜZEL OLMADI AMA BEN BEĞENDİM
3 Su Bardağı Yoğurt
1,5 Su Bardağı Su
4 Yemek Kaşığı Buğday
1 su Bardağı Nohut
Tuz, Kuru Nane


NOHUTLARI DÜDÜKLÜDE HAŞLADIM BAŞKA BİR TENCEREDE BUĞDAYIDA HAŞLADIM
YOĞURTLA SUYU KARIŞTIRIP KOYU KIVAMLI BİR AYRAN YAPTIM NOHUT VE BUĞDAYI EKLEDİM ÜZERİNE NANE SERPTİM

AFİYET OLSUN

2 yorum :

  1. Ellerinize sağlık Ayşe hanımcım, ben de denemek istiyorum bu çorbayı, ya sevmezsem diye ramazanın bitmesini bekliyordum,sizde tarifi görünce canım istedi valla, beklemesem mi acaba:)))
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ayse abla eline saglık bence ayranlı corba yapsam daha iyi olur

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner