5 Haziran 2009 Cuma

CORDON BLUE

DAHA ÖNCE BU YEMEĞİ HAZIR PAKETTE OLANINI YEMİŞTİM. BU SEFERDE EVDE DENEMEYE KARAR VERDİM. TAVUKÇUYA YARIM GÖĞÜS ETİNİ FİLETO OLARAK AÇTIRDIM.
BİR TABAĞA BİRAZ UN KOYUP İÇİNE TUZ, KARABİBER, KÖRİ, ZERDEÇAL VE ZENCEFİL EKLEYİP KARIŞTIRDIM.
İKİNCİ TABAĞA YUMURTA KIRDIM VE ÇATALLA ÇIRPTIM.
ÜÇÜNCÜ TABAĞADA GALETA UNU KOYDUM.

SERVİS TABAĞINA TAVUĞU AÇTIM BİR KENARINA BİR DİLİM KAŞAR İKİ DİLİM SALAM KOYUP DİĞER YARISINIDA ÜZERİNE KAPATTIM.
ÖNCE UNA SONRA YUMURTAYA EN SONDA GALETA UNUNA BATIRIP KIZGIN YAĞDA KIZARTTIM SICAK SICAK PİLAVLA SERVİS YAPTIM

9 yorum :

  1. Merhabalar Ayse Hanim
    Cordon bleu yu bizde severek yiyoruz Hatta esim bayilir, fakat, bizde hazir olarak tuketiriz.Sizin yaptiginiz gibi kendi evimizde hazirlamak daha iyi sanirim.Ellerinize saglik.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Zaman olsa da herseyi evimizde hijyen ortamlarda yapabilsek.
    Sizlere afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
  3. ay müthissin. bende hazirini yerdim. bir dahaki sefere kendim deneyeyim. hatta ic malzemesini farklida yapabilir insan kendi yaptimi. süpersin canim. ellerin dert görmesin sevgiler...
    not: demek haftaya Eskisehir´desin. Ne güzel. Bende nasip olursa 3 hafta sonra. cok özledim coook, bir sürüde yeni güzellikler acilmis. Kent park, sazovadaki yeni park. insallah heryeri gezme imkanimiz olur. sevgiler hemserim.

    YanıtlaSil
  4. Harika görünüyor, mutlaka deneyeceğim. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ BENDE DENEMEK İSTERİM BU TARİFİNİZİ SEDVGİLER...

    YanıtlaSil
  6. Aysecigim nefis gorunuyor cordonblue hazir aliyorum hic denemedim cesaret verdin canim en kisa zamanda denemeyi dusunuyorum.
    canim opuyor sevgilerimi birakiyorum

    YanıtlaSil
  7. Cordon Blue'yu evde yapmak ne güzel bir fikir Ayşecim. Hem de hazırlarından daha güzel görünüyor. Daha sağlıklı oluşu da cabası tabi.
    Ellerine sağlık:).
    Sevgilerimle..
    aslı

    YanıtlaSil
  8. bizde hazırını yemiştik, kızlarım getirmişti
    nasıl yapıldığını öğrendiğim iyi oldu tarif için teşekkürler, sağlık ve mutluluklar dileği ile

    YanıtlaSil
  9. SIZE KARANFILIN SADAKATINI, SUMBULUN BAGLILIGINI, MENEKSENIN TEVAZUSUNU,
    LALENIN GURURUNU, LEYLEGIN SAADETINI VERSEK BIZEDE DUA EDERMISINIZ.
    KANDILINIZ MUBAREK OLSUN.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner