Ne Aramıştınız?

Loading

Haftanın En çok Tıklanan Tarifi

18 Mayıs 2009 Pazartesi

ARPA ŞEHRİYE PİLAVI

NEFİS BİR ŞEHRİYE PİLAVI BİLMEM SİZDE SEVERMİSİNİZ BEN ÇOK SEVERİM BUNU GENELLİKLE KARDEŞİM YAPAR BEN YERİM BU SEFER KENDİM YAPTIM.
MALZEMELER
1 ÖLÇÜ ARPA ŞEHRİYE
2 ÖLÇÜ SICAK SU
TUZ
ETSU BULYON
BİRAZ SIVI YAĞ
BİRAZ TEREYAĞ

SIVI YAĞI TENCEREYE KOYUP ŞEHRİYELER PEMBELEŞİNCEYE KADAR KAVRULUR. ÜZERİNE SICAK SU, TUZ VE BULYON EKLENİP KAYNAMASI BEKLENİR KAYNAYINCA ALTI KISILIR.SUYUNU TAMAMEN ÇEKİNCE ALTI KAPATILIR SICAK SERVİS YAPILIR

NOT YALNIZ NORMAL PİLAVDAN BİRAZ GEÇ PİŞİYOR

21 yorum :

  1. mmm ellerine sağlık canım ben bu pilavı özellikle ramazanda güveç yemeklerinin yanına yapar ve yakıştırırım.mutlu hafta sonları sevgilerimle.sen de gel.

    YanıtlaSil
  2. Ayşe'cim evet canım azcık geç pişiyor..
    Bende senin gibi önce kavururum misler gibi kokar..Hımmm olsada yesem:) Yanına sadece ayran isterim ama:)

    YanıtlaSil
  3. Ablacım ellerine sağlık..Benimkinden daha güzel olmuş.Seni çokkk özledim...

    YanıtlaSil
  4. Canım çokk severim ellerine sağlık...
    Mutlu hafta sonları...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel görünüyor yoğurtla harika olur ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. hemde çok severim...

    harika görünüyor...ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Hic denemedim. Ama insallah ilk firsatta. Nefis görünüyor. Ellerin dert görmesin canim. mutlu hafta diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Ayşecim ben bayılırım bu pilava. Hatta bu hafta için yapmayı planlıyordum ki senin sayfanda da rastladım. Çok nefis görünüyor:). Ellerine sağlık canım.
    Sevgilerimle....
    aslı

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Ayse Hanim
    Sehriye pilavini bende kisa sure once kesfettim ve cok severek yiyoruz.Ellerinize saglik.
    Bende Eskisehirliyim.Ayrica Marmariside cok severim. Bence harika biryer.Orada yasamak cok guzel olsa gerek.
    Bende ziyaretime beklerim sizi.
    Sevgilerimle , hoscakalin..

    YanıtlaSil
  10. nefis görünüyor cnm ellerine sağlık
    sevgiylekal

    YanıtlaSil
  11. Ayse hanim merhaba
    ziyaretime gelmekle beni mutlu ettiniz.
    Yorumunuzda demissiniz isim dogrulamayi kaldirin diye.
    Yorumlarim bolumunde isilm dogrulama oldugunu bilmiyordum ben.Yorumlar bolumunu nasil duzenleyecegimide bilmiyorum.En iyisi bilginiz varsa siz beni yonlendirin.Hem isim dogrulamayida kaldirmis olurum
    Sevgilerimle, hoscakalin...

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Ayşe,
    Ellerine sağlık, arpa şehriye pilavın nefis görünüyor.
    "Yorum yazmak için;
    Google hesabınız yoksa "Adsız" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz"
    Bana bu cümleyi kullanabilirmiyim diye sormuştun, elbette kullanabilirsin.
    Benimde sayfama giripte yorum bırakamayanlar vardı, o zaman bu cümleyi yazmıştım.
    Google hesabı olmayanlarda artık bu cümleyi okuyup kolaylıkla yorum yazabiliyorlar.

    YanıtlaSil
  14. Ellerine sağlık canım harika olmuş...

    YanıtlaSil
  15. merhaba ziyaretin ve yorumun için çok teşekkür ederim. Her zaman da beklerim.
    sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  16. Ayşeciğim çok sevdiğim ve sık yaptığım evdede çok beğenilen bir pilav çok güzel görünüyor tam kıvamında kavurmuşsun rengi harika olmuş ellerine sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Ellerine saglik Aysecigim nefis gorunuyor.bende sıklıkla yaparim.
    yanina bol kopuklu ayran nasil guzel yakisir degilmi:))

    kucak dolusu sevgilerrr.

    YanıtlaSil
  18. ben de lemanice gibi güveç yemeklerinin yanına pek yakıştırırım. ama pilav delisi olarak her türlü pilavı her yerde yerim :))

    canım ayşem ellerine sağlık olsun
    sıcacık sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. Bende bu pilavı kısa süre önce öğrendim. Çok güzel oluyor. Sizde görünce canım çekti valla... Ellerinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. merhaba

    su ölçüsünü vermen harika olmuş bende deneyeceğiim birazdan ama ben yarısını biraz fazla kavurup iki renkli olmasını sağlayacam teşekkür ederim elelerine sağlık nefis görünüyor

    YanıtlaSil
  21. ellerinize saglık pilavınız harika görünüyor hemen deniycem

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

e-posta aboneliği

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Google+ Badge