5 Nisan 2009 Pazar

YOĞURTLU MARMARİS SALATASI


BU SALATAYI ARKADAŞIM CAVİDE'DEN DUYMUŞTUM. TARİFİNİ İNTERNETTTEN ALDIĞINI SÖYLEYİNCE SEVGİLİ ADAŞIM AYŞE'NİN TARİFİ OLDUĞUNU GÖRDÜM. NE ZAMANDIR DENEMEK İSTİYORDUM GEÇEN GÜN KOMŞULARIM GELDİĞİNDE DENEDİM BENCE GÜZEL DEĞİŞİK BİR SALATA OLDU
TARİFİ AYNEN AKTARIYORUM...
Marmaris Salatası
Hazırlanışı:
4 büyük salatalık,
4-5 patates,
yarım demet dere otu,
2 diş sarımsak,
yoğurt
mayonez.
4 büyük salatalık rendelenerek suyu sıkılır, 4-5 patates haslanır küp küp doğranır. Daha sonra dere otları,Yoğurt ve mayonez ilave edilerek hepsi karıştırılır.

11 yorum :

  1. Adaşım, ellerine sağlık, salatan nefis görünüyor, buram buram dere otunun ve sarimsagin kokusu tee buralara kadar geldi...:) Bayılıyorum bu salata...
    Afiyet şekerler olsun...
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. çok lezzetli bir salata olmuş.Benimde denediğim tariflerden .Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Ablacım bu salatayı bana hiç yapmadın. Bende istiyorum :)Çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık..

    Hatice

    YanıtlaSil
  4. Selam adaşım,

    Salata harika ellerine sağlık...

    Bu arada bende yine blog dünyamıza geri döndüm. Tekrar bana beklerim...

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. çok severim böyle slataları,
    özellikle yaz günlerinde soğuk soğuk bayılıyorum:)
    ellerine sağlık canım
    kocaman öpücükler:)

    YanıtlaSil
  6. canım salatan çok güzel görünüyo..
    patates ve salatalığı hiç bir arda yemedim..eminim tadıda güzeldir..
    ellerine sağlık..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. AYŞECİM BAKLA BİZİM EVDEDE ÇOK RAĞBET GÖRMÜYOR AMA ALLAHIN BİR NİMETİ VARDIR BİR HİKMETİ DEYİP SENEDE BİR İKİ SEFER PİŞİRİYORUM İÇ BAKLA ÇOK SEVİLİYOR AMA TAZESİ O KADAR DEĞİL AMA BU ŞEKİLDE MUTLAKA DENE BİZDE SEVMEYENLER BİLE SEVEREK YEDİLER
    SALATA TEK KELİMEYLE HARİKA ELLERİNE SAĞLIK CANIM SEVGİLER

    YanıtlaSil
  8. harika bir salata olmuş...

    patates zaten favorimdir...

    ellerine sağlık...

    öpüyorum seni canım..

    YanıtlaSil
  9. Buz gibi yoğurt, mis gibi valla. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Aaaa..:))
    Çok güzel değişik görünüyor..
    Bir ara sos yapmıştım ona benzettim..Patates koymamıştım ama.
    Adaşına tşkler saolsun bizde görmüş olduk canım..
    Yazdıklarıma gelince sonradan suçlandım yazmasaydım diye..Ama bana yazılanlardan çok yazdığım yerlerde acaip türde yorumlar görmeye başlayınca yazasım geldi..
    Ben dikkat ediyorsam karşıdan beklemek hakkım değilmi.
    Neyse sağlık olsun canım...Öptüm selamlar..

    YanıtlaSil
  11. Bayılırım bu günlerde salatalar gözdem, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner