14 Mart 2009 Cumartesi

ÜÇGEN BÖREK


BUDA HARİKA BİR BÖREK TARİFİ


YAPILIŞI ÇOK KOLAY


BEN 1 KG YUFKADAN YAPIYORUM. YUFKALARIM BÜYÜK SİZ YUFKANIZA GÖRE AYARLAYABİLİRSİNİZ. 1 YUFKAYI TEZGAHA SERİP 4 PARMAK KALINLIĞINDA KESİYORUZ BENİM YUFKALARIMDAN 8 PARÇA ÇIKIYOR BEN BÜYÜKLÜKLERİ AYNI OLSUN DİYE ORDAKİ PARÇANIN ÜZERİNE EN UÇTAKİ PARÇAYI KOYUYORUM BUNU RESİMLE ANLATMAYA ÇALIŞTIM


AYNI RENKLER ÜST ÜSTE GELECEK ARALARINA SÜT, YOĞURT VE SIVI YAĞ KARIŞIMI SÜRÜYORUM
2. YUFKANIN ÜZERİNEDE SÜRÜYORUM İSTER TÜMÜNE İSTER BAŞINA MALZEMEYİ KOYUP ÜÇGEN ŞEKLİNDE BİR O TARAFA BİR BUTARAFA KATLIYORUZ ÜZERİNEDE YUMURTA SARISI SÜRÜP FIRINDA PİŞİRİYORUZ
NOT: YALNIZ BU BÖREK SICAKKKEN ÇOK GÜZEL OLUYOR KABARIYOR BEN SON ANDA PİŞİRİYORUM SOĞUYUNCA SÖNÜŞÜYOR
İNŞALLAH GÜZEL TARİF EDEBİLMİŞİMDİR SORUNUZ OLURSA CEVAPLARIM

8 yorum :

  1. selam:)
    ayşe ciğim börekler nefis görünüyor ama tarif yok bekliyorum canım irmik tatlısının da tarifini ekle çok güzel olmuş annenin böreğinin tarifini aldım denenecekler arasına kaydettim teşekkürler canım neşeli pazarlar

    YanıtlaSil
  2. görünütü süper bakalım tarifi nasıl

    ellerine sağlık
    sevgilerr

    YanıtlaSil
  3. BÖREKLERİNİZ ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR.ELLERİNİZE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  4. harika görünüyor, tarifi merakla bekliyorum.
    irmik tatlidan cok güzel gel beni ye diyor. ellerine saglik sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. börekler nefis görünüyor,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Selam,
    Börekler harika gözüküyor.Ellerine sağlık Ablacım.. Seni çok Özledim


    Hatice

    YanıtlaSil
  7. Ayşe'cim börek nefis.
    Hani tarifi nerede..
    Zarf böreği gibi geldi bana şekli...

    YanıtlaSil
  8. günaydın Ayşe'cim..
    senin dilimleme şeklin değişikmiş..benimki üstüste konuyor sonra zarf gibi kesiliyor..
    geçen yapmıştım bir ara dosyada silindi pc çökünce..bir ara eklerim yaparsam.
    canık ekmekleri fırında kızartıp satıyorlar..kilolarca istediğin kadarını tartırıp alıyorsun yani.
    ben sadece şerbetini ve muhallebisini yaptım..
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner