23 Mart 2009 Pazartesi

sucuklu kasarli omlet tarifi

BİR SÜRE ÖNCE DAYIM BLOĞUMU GÖRMÜŞ ÇOK BEĞENDİĞİNİ SÖYLEMİŞTİ. BLOĞUMU İNCELEMİŞ VE BÖYLE BİR TARİFİN OLMADIĞINI VE BANA KENDİ ÇOCUKLARINA YAPTIĞI BU OMLETİDE BLOĞUMA EKLEMEMİ SÖYLEMİŞTİ.
BENDE BUGÜN OĞLUMA KAHVALTI HAZIRLARKEN AKLIMA GELDİ HATIRLADIĞIM KADARIYLA YAPMAYA ÇALIŞTIM.

BİLİYORSUNUZ ERKEKLERİN YAPTIĞI ŞEYLER ÖZELDİR DAYIMINDA KIZI VE OĞLU BU OMLETİ SEVEREK YERLERMİŞ .
DAYI BU ARADA BEN ESKİŞEHİR'E GELİNCE SİZE KAHVALTIYA GELEYİMDE ORJİNAL OMLETİN TADINA BAKAYIM :)


BEN 1 TANE UZUN SOSİSİ KÜP KÜP DOĞRADIM
BİRAZDA KAŞAR ODA KÜP KÜP DOĞRANMIŞ
1 ADETTE MANGAL SUCUK DİYE SATILAN SUCUKLARDAN
3 ADET YUMURTA

HEPSİNİ KARIŞTIRIP BİRAZ SIVI YAĞ EKLENMİŞ TAVADA İKİ TARAFINIDA PİŞİRDİM. OĞLUMLA AFİYETLE YEDİK
OĞLUM DAHA SONRA TEKRAR YAPMAMI İSTEDİ



11 yorum :

  1. erkeklerin yaptığı tarifler hem özel hemde lezzetli olur..

    dayının tarifine senin ellerine sağlık..

    pizza tadında nefis bir omlet olmuş...

    YanıtlaSil
  2. ilk gördügümde pizza sandim. hmmm... ne güzel olmus. Dayina tesekkürler, insallah memleketimize gittinmi birde dayinin elinden yersin. Ne güzel bak bloguna ilgi duymus incelemis ve birde bir tarif eklemeye vesile olmus.
    sevgiler canim

    YanıtlaSil
  3. mımmm nefisss görünüyor ellerine sağlık canım.

    kekin kabarmasının püf noktası varmı diye sormuşsun canım,
    şekeri ve yumurtayı çooook iyi çırpıyorum çanım köpük köpük beyaz beyaz oluyor,oda sıcaklığında malzeme kullanıyorum,sıcak fırına keki veriyorum bir de kapağı 20dak.
    önce hiç açmıyorum.sanıyorum bu yüzden kabarıyor:)

    öpüyorum canım,
    sıcacık sevgiler

    YanıtlaSil
  4. omlet nefis görünüyor dayının eline saglık. erkekler bu işi iyi biliyor.benim eşimde çook güzel omlet yapıyor:)sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  5. Omlet nefis görünüyor ilk fırsatda deneyeceğim sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. http://asotu.blogcu.com24 Mart 2009 14:06

    Ayşeciğim merhabalar;
    omlati kim sevmezki, ellerine sağlık canım.helede böylesini..
    radyo linkimi sormuşsun, bana bir arkadaş açtı onu, bende bugün gördüm daha.gidip baktım hiç bişey anlayamadım, oğlum gelince uğraşıp bişeyler yapabilirsem olacak:))sevgiler canım.sorun sende değil yani..:))
    sebilay

    YanıtlaSil
  7. değişik bir omlet olmuş dayınızın ellerine sağlık.benim eşimde et yemeklerine meraklıdır.onlar yapınca daha bir zevkle yeniyo nedense:)


    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık ablacım, çok güzel görünüyor..

    Dayıcım bundan bende istiyorum

    YanıtlaSil
  9. Ayşe'cim dayın saolsun sende aracı olmuş pişirmişsin..Eline sağlık canım bazen yeşil biber,mantar vsyle bende sık yaparım..Zaten yumurta neyle yapılırsa harika olur..
    Sevgiler Marmaris'ee...

    YanıtlaSil
  10. Ayşecim ellerine sağlık bol malzemeli nefiss bir omlet olmuş:).
    Dayına da bu güzel tarifi paylaştığı için teşekkürler.
    Çok öptüm..
    Sevgiler:)......
    aslı

    YanıtlaSil
  11. AYŞECİM BENİM TARİFİMİ MUTFAĞINA KOYDUĞUN İÇİN TŞK YALNIZ KAŞARI DA RENDELERSEN DAHA İYİ OLUR. GÜRÜŞMEK ÜZERE DAYIN.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner