19 Mart 2009 Perşembe

BROKOLİ ÇORBASI

NE ZAMANDIR MERKA EDİYORDUM BU ÇORBAYI
BU GÜN DENEDİM. TARİFİ LEZİZ ARKADAŞIMIN BLOĞUNDAKİ TARİFE GÖRE YAPTIM LEZZET OLARAK GÜZELDİ AMA BİZİM EVDE ÇOK SEVİLEN BİR ÇORBA OLACAK GİBİ DEĞİL
AMA TADINI ÇOK MERAK ETMİŞTİM
TARİFİ AYNEN AKTARIYORUM

MALZEMELER
  • 500 Gram brokoli
  • 2 Çorba kaşığı tereyağ
  • 1 Çorba kaşığı un
  • 1 Tablet tavuk bulyon
  • 2 Bardak süt
  • Tuz
YAPILIŞI
Brokoliyi 7 su bardağı su ile haşlayın.Brokolinin sapları yumuşayınca kaynama suyu ile birlikte bilendır ile püre haline getirin.
Başka bir tencerede tereyağ ile unu kavurun.Brokoli püresi ve tavuk bulyonu ekleyip kaynatın.Biraz kaynadıktan sonra sütü ilave ederek karıştırın.Tuzunu ekleyip servis yapın.Afiyet Olsun....

10 yorum :

  1. Ayşecim bu kış benim favori çorbalarımdan oldu brokoli hem besleyici hem lezzetli herkes denemeli bence ellerine sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil
  2. hmmmm... kokusu buraya geldi, cok severim, hicte yapamam esimin arasi brokoliyle limoni oldugu icin. böregin tarini merakla bekliyorum ona göre canim. sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ayşe'cim çorba enfes görünüyor..
    Ben süt koymadım sadece kramayı kıvamlandırmıştım.
    Eşimle ben sevdik ama çookk nadir yapmak için..
    Çocuklarda yemedi üstelik.
    Soğumadan alayım ben eline sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Brokoli çorbasıyla oğlumun sayesinde tanıştım.Şimdilik gayet güzel yiyor.sizi de blog listeme ekliyorum zevkle.

    YanıtlaSil
  5. hiç denemedim ama denemeye değer,ellerinize sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Ayşe brokolii çorbasını bende çok severim...seninkide çok güzel görünüyor..ellerine sağlık..
    güzel bir haftasonu diliyorum..Sevgiler..banada beklerim..

    YanıtlaSil
  7. Çok severim brokoliyi.Çorbasını da.Bol limonluu mmm..ellerine sağlık canımm..

    YanıtlaSil
  8. merhaba ayşeciğim,
    çorba nefis görünüyor sıcak sıcak ne iyi olurdu şimdi:)
    ellerine kollarına sağlık.
    y
    azıyı paintte yazıyorum.
    ctrl+enter yapıyorum canım.

    sevgiler,öpücükler

    YanıtlaSil
  9. Kış için çok ideal bir çorba,ama dediğin gibi bizim evdede brokoli çorba olarak değilde,salata olarak daha çok tüketiliyor.Keşke yiyebilsek.
    Ellerine sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Hem sunum hem de lezzet olarak çok güzel bir çorbadır. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner