30 Mart 2009 Pazartesi

BAHAR BÖREĞİ

GEÇEN GÜN KOMŞULARIMA YAPTIĞIM DİĞER BİR BÖREKTE BAHAR BÖREĞİYDİ BU İSTANBUL'DAYKEN PINAR ALTUĞ'UN YEMEK PROGRAMINDAN ÖĞRENDİĞİM BİR TARİF
DAHA ÖNCEDE YAPMIŞTIM AMA O ZAMAN BLOĞUM YOKTU BENDE BU SEFER YAPINCA YAPILIŞ AŞAMALARINIDA GÖRÜNTÜLEDİM
KOMŞULARIMIN TEPKİLERİ GÜZELDİ BEĞENDİKLERİNİ SÖYLEDİLER

MALZEMELR
4 ADET YUFKA
1 ÇAY BARDAĞI YOĞURT
3 YUMURTA
1 FİNCAN SIVI YAĞ

İÇ MALZEMELERİ
1
4 HAVUÇ KAVRULUR VE İÇİNE RENDELENMİŞ PEYNİR EKLENİR
2
5-6 DAL TAZE SOĞANLA 1 KG ISPANAK KAVRULUR
3
5 ADET PATATES HAŞLANIP RENDELENİR İÇİNE TUZ KARABİBER İLAVE EDİLİR

YUFKA RESİMDE GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ KATLANIR ÜZERİNE (YOĞURT, SIVI YAĞ VE YUMURTA KARIŞTIRILIP ) SÜRÜLÜR
MALZEMELER RESİMDE GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ YUFKANIN KENARINA SERİLİR VE RULO ŞEKLİNCE SARILIR DİĞER YUFKALARDA AYNI ŞEKİLDE SARILIP 4. YUFKANIN ÜZERİNDE ÜST ÜSTE KONUR VE HEP BERABER RULO SARILIR

ÜZERİNE BİR KAŞIK YOĞURTLA BİR YUMURTA ÇIRPILIP SÜRÜLÜR VE FIRINDA ÜZERİ KIZARINCAYA KADAR KIZARTILIR
İNŞALLAH GÜZEL TARİF EDEBİLMİŞİMDİR
AFİYET OLSUN

18 yorum :

  1. Abla bu börekten bir dilmmi kaldı. Bende istiyorum :))))

    YanıtlaSil
  2. Abla bu börekten bir dilmmi kaldı. Bende istiyorum :))))

    YanıtlaSil
  3. canım açıklayıcı bir biçimde böreğin tarifini vermen çok güzel olmuş..
    ellerine sağlık..gerçekten bahar gibi börek olmuş..
    ellerine sağlık..

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. benim çok sık yaptığım bir börektir. aslında bu hali hep daha çok beğenilir ama ben bazen üşenip sadece peynirli ve dereotlu yapıyorum. eline sağlık.

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım renkarenk ve nefis bir börek olmuş..

    afiyet şeker olsun size

    YanıtlaSil
  6. Hımmmm
    nefis çok değişik bir börek ellerine sağlık arkadaşım ismide çok yakışmış afiyetler olsun....

    YanıtlaSil
  7. pek renkli ve lezzetli bir börek olmuş.ellerinize saglık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Adına yaraşır şekilde rengarenk nefis bir börek olmuş:).
    Ellerine kollarına sağlık Ayşecim.
    Sevgilerimle....
    aslı

    YanıtlaSil
  9. Ellerin dert görmesin canim, cok güzel olmus. renkli renkli bahar habercisi gibi. sevgiler canim.

    YanıtlaSil
  10. Tekrar merhaba. "Hediyeleşmek" üzerine güzel bir etkinliğimiz var, katılmanızı arzu ederim. Ayrıntılar için lütfen sayfama uğrayın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. ne güzel bir görüntü çıkmış ortaya...çok güzel de anlatmışsın ayrıca...
    ellerine kollarına sağlık,hakikaten bahar böreği olmuş

    sevgiler,öpücükler

    YanıtlaSil
  12. hımmm sahane mamalar denıyecegım mutlaka

    YanıtlaSil
  13. Bayildim bayildim bu sekle ben. Burada yufka bulunmuyor ama mutlaka donusumde denerim. Boylesi farkli ve cekici tariflere bayiliyorum, eline saglik.

    YanıtlaSil
  14. Ayşe'cim merhaba canım....Börek nefis görünüyor....Eline sağlık canım..
    Bu böreğin adı gökkuşağı böreği.
    Bende epey önceleri bi dergide yapıpta beğenmiştim..aslınba beşli yapılıyor..bende hep üçlü yaparım.patatesli-ıspanaklı-peynirli renkleri belli olsun diye.
    ben dilimimi alayım tşk ederim canım..
    yazdığın sözler içinde ayrıca tşk ederim..sevgi bir bütündür paylaştıkça çoğalır canım..güzel gören gözlere yüreklerede tşkler.

    YanıtlaSil
  15. Ayşe'cim merhaba canım yine ben..
    Sabah linkte sorun vardı..
    Böreği bir ara bende eklemiştim..
    Bakmak istersen burda.
    http://akasyakokusu.blogcu.com/gokkusagi-boregi_4035460.html

    yanlış anlama canım sadece bende paylaşmak istedim.
    çok öptüm sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. merhaba AYŞE hanımm...blog unuzu çok beğendim..verdiğiniz tarif ve malzemeler herkesin alıp yapabileceği konumda.özellikle bu bahar böreği tarifi çok orjinal birşey olmuşşş .çocuklar buna özellikle yemeğe başlamadan önceki görünümünde bayılacaklar...farklı lezzetleri denemeyi yeğliyorsunuz sanırım ve bunları paylaşmanızda güzell.ilk olarak bu böreği yapmaya çalışacağım mutfak becerim çok yok ama yapılış resimlerini koymanız da beni denemeye başlamak için gaza getirdi:))

    YanıtlaSil
  17. Bahar böreğini çok beğendim ellerinize sağlık... Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  18. http://asotu.blogcu.com29 Nisan 2009 13:50

    merhaba ayşeciğim;yeni yazı eklememişsin ama
    gelmişken yorum yazmadan gitmeyeyim dedim.Bahar böreğini buldum:))hem şahane anlatmışsın hemde şahane resimlemişsin.Ben bunu farklı malzemelerle yapmak üzere kafamda bir yere yazdım canım.tarifine teşekkür ederim.öptüm.
    sebilay.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner