12 Şubat 2009 Perşembe

RENDELİ PASTA


KAÇ GÜNDÜR RAHATSIZDIM GRİP OLDUM BOĞAZLARIM ÇOK KÖTÜYDÜ HİÇ BİR ŞEY YAPAMAMIŞTIM BUGÜN KARDEŞİM İÇİN EKMEK YAPMAM GEREKİYORDU (KARDEŞİM HAZIR EKMEK YEMİYOR) BENDE HAZIR UNU DAĞITINCA DOLABIMDA HAZIR OLAN ELMA PÜRESİNDEN BU RENDELİ PASTAYI YAPTIM. BU ANNEANNEMİN GÜNLERİNİN EN FAVORİ TATLISIYDI. ARKADAŞLARI BU TATLIYI ÇOK SEVERLERDİ ANNEANNEMDEN BUNU YAPMASINI İSTERLERDİ BİZDE BU SAYEDE ÇOK SIK YERDİK. ÇÜNKÜ ANNEANNEMİN MİSAFİRİ EKSİK OLMAZDI. UZUN ZAMANDIR YAPMAMIŞTIM GEÇEN GÜN KARDEŞİM AKLIMA GETİRDİ BENDE BU SAYEDE BİR TARİF DAHA EKLEME FIRSATI BULDUM YAPILIŞ ÇOK KOLAY
2 YUMURTA
1 SU BARDAĞI TOZ ŞEKER
1 PAKET MARGARİN
1 PAKET KABARTMA TOZU
ALABİLDİĞİ KADAR UN
İÇİ İÇİN
3-4 ELMA
3 Y. K. ŞEKER
TARÇIN PİŞİRİLECEK
BÜTÜN MALZEMELERLE KULAK MEMESİ YUMUŞAKLIĞINDA BİR HAMUR YOĞRULACAK. YARISINDAN FAZLASI TEPSİYE YAYILACAK PİŞİRİLEN ELMA PÜRESİ ÜZERİNE YAYILACAK HAMURUN KALAN KISMI BİRAZ DAHA UN KATILIP DAHA SERT BİR HAMUR ELDE EDİLECEK HAMURU RENDEYLE RENDELEYEREK ELMALARIN ÜZERİ KAPATILACAK 170 DERCE FIRINDA KIZARINCAYA KADAR PİŞRİLECEK. DENEMEK İSTEYENLERE AFİYET OLSUN

6 yorum :

  1. Ayşecim elma ve tarçının bir araya geldiği lezzetler tam bana göre, ellerine sağlık:).
    Anneanne tarifleri bir başka güzel oluyor, değil mi:)?
    Sevgiler..
    aslı

    YanıtlaSil
  2. Ellerine saglik canim.... Mmmmm... olsada yesem kahve esliginde...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. "Etkinliğime buyurun"
    37. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM

    SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
    http://porselendemlik.blogcu.com
    http://birdemliksohbet.com
    http://gelibolu17.blogspot.com/
    http://selmahlc.blogcu.com/

    tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
    23 SUBAT 2009 - 09 MART 2009 TARİHLERİ ARASINDA
    http://sevincceden.blogcu.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM.

    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
    HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
    TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
    VE TARİFİNİZE " PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 37.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.
    C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM.
    ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN.
    EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMINIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

    YanıtlaSil
  4. Canım AYşeciğim, aşağıdaki ekmeklerin ortasını bölüp kossskocaman bir sandv. yapasım geldi :)

    Zehranın tarifinde ufalanmış kek yok. Ben öyle yaptım. O tart tabanıyla yapmış hayatım.

    Öperim yanaklarından. Limon seviyorsan bu lezzete bayılacaksın

    YanıtlaSil
  5. merhaba,ellerine sağlık.çok nefis görünüyor.çok sefer tadına baktığım bir tatlı ama denemek nasip olmadı bir türlü.hatırlattığın için sağol.

    YanıtlaSil
  6. YASAMİNKİYİSİNDAN2 Mart 2009 21:21

    SELAM İYİ AKŞAMLAR.RENDE PASTANIZ HARİKA BENİMDE VAR BUNA BENZER TARİFİM TADI ÇOK GÜZEL GERÇEKTEN.SEVGİLER İYİ AKŞAMLAR..

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner