18 Ocak 2009 Pazar

ANNEMİN PİZZA TARİFİ



BEN GENELDE PİZZA HAMURLARINDA PEK BAŞARILI DEĞİLİM GENELDE HAZIR PİZZA HAMURU KULLANMAYI TERCİH EDİYORDUM KARDEŞİM ANNEMİN PİZZASININ ÇOK GÜZEL OLDUĞUNU O TARİFLE YAPMAMI İSTEDİ BENDE DENEDİM
KLASİK PİZZA HAMURLARI GİBİ MAYALI DEĞİL AMA GÜZEL YUMUŞAK BİR HAMUR OLDU
MALZEMELR
1 SU BARDAĞI YOĞURT
1 SU BARDAĞI SÜT
YARIM SU BARDAĞI SIVI YAĞ
1 PAKET KABARTMA TOZU
TUZ
ALABİLDİĞİ KADAR UN
BU MALZEMELERLE YUMUŞAK BİR HAMUR YAPIYORUZ NORMAL FIRIN TEPSİME GÖRE OLDU BENCE KALINLIĞIDA GÜZELDİ BEN ÇOK KALIN HAMURU SEVMİYORUM
ÜZERİNE İSTENEN MALZEMLER KONULABİLİR
BEN
SOSİS
SUCUK
DOMATES
BİBER
DİLİMLENMİŞ ZEYTİN
KAŞAR KULLANDIM

8 yorum :

  1. ne guzel olmus eline saglik canim
    anne tarifi herzaman tutar afiyet olsun,sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Güzelim ellerine sağlık harika olmuş. Benimde buna benzer mayasız bir tarifim var...

    YanıtlaSil
  3. Anne tarifleri hiç şaşmaz, hep çok lezzetli olur:).
    Pizzan harika görünüyor Ayşecim, ellerine sağlık.
    Bu arada bence de ince hamur pizza en iyisi:).
    Sevgiler..
    aslı

    YanıtlaSil
  4. Ellerine saglik hemserim, cok güzel olmus. En kisa zamanda denemem gerek, acil durumlar icin mayasiz olusu pratikmis, sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Offf pek lezzetli gorunuyor,ellerinize saglik,mayasiz olunca çabucak oluyor çalisan bayanlar için bazen ideal,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. 34. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
    SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
    http://porselendemlik.com
    /http://birdemliksohbet.blogspot.com/
    http://selmahlc.blogcu.com/
    tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
    12 ocak 2009 (PAZARTESİ)- 25 OCAK2009 TARİHLERİ ARASINDA “PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 34” EV SAHİBESİ OLARAK http://fzehra.blogcu.com/ GÖREV YAPACAĞIM.
    YANİ BEN YAPACAĞIM…
    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
    HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
    TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
    VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 34.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM

    YanıtlaSil
  7. nefis ellerine sağlık bayılırım pizzaya

    YanıtlaSil
  8. http://asotu.blogcu.com29 Ocak 2009 14:21

    Ayşeciğim nasılsın.
    evde yapılan pizzalar zaten tam pizza gibi olmuyo, ama lezzet olarak yinede şahane oluyolar.ellerine sağlık canım.
    sebilay.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner