13 Aralık 2008 Cumartesi

Pastirmali tava boregi tarifi - kahvaltilik tarifler



BU BÖREĞİ İSTANBUL'DAN NECLA ARKADAŞIM YAPMIŞTI AMA BEN BAŞINDA DURMADIĞIM İÇİN YAPILIŞINI ÖĞRENEMEMİŞTİM.
BEN TAVAYA BİR YUFKAYI SERDİM İKİNCİ VE ÜÇÜNCÜ YUFKAYI KÜÇÜK PARÇALARA AYIRDIM YARISINI ÜZERLERİNE SÜT VE SIVI YAĞ SERPEREK DÖŞEDİM. ARASINA PASTIRMA DİLİMLERİNİ DİZİP ÜZERİNE KAŞAR RENDELEDİM. KALAN PARÇALARI ÜZERİNE DÖŞEDİM GENE ARALARINA SIVI YAĞ VE SÜT SERPTİM.EN ALTTAKİ YUFKANIN KENARLARIYLA ÜZERİNİ KAPATTIM TAVANIN KAPAĞINI KAPATARAK KISIK ATEŞTE PİŞİRDİM

8 yorum :

  1. ayşeciğim, nefis bir börek olmuş. ellerine sağlık olsun.

    sımmsıkı kucaklıyorum geçmiş bayramın kutlu olsun

    YanıtlaSil
  2. canım nefis bir lezzet olduğu belli eline sağlık,sevgiler...


    www.illedeyemek.com

    YanıtlaSil
  3. lezzetli ve pratik bir börek olmuş.elinize saglık.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ellerine saglik canim katildigin icin tsk ederiz

    YanıtlaSil
  5. Off offf, kokusu resmen burnuma kadar geldi... Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. i think the archive you wirte is very good, but i think it will be better if you can say more..hehe,love your blog,,,

    YanıtlaSil
  7. Good Blog, I think I want to find me, I will tell my other friends, on all

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner