1 Haziran 2008 Pazar

İNBÜKÜ- EMEL SAYIN KOYU






BURASI MARMARİS'TEN DATÇAYA DOĞRU GİDERKEN YOLDA İNBÜKÜ DİĞER BİR ADIYLA EMEL SAYIN KOYU.
BURAYA GEÇEN SENE GİTMİŞTİK BU RESİMLER GEÇEN SENEDEN
EŞİM DENİZİN ÇOK GÜZEL OLDUĞUNU SÖYLÜYOR BEN PEK DENİZE GİRMEDİĞİM İÇİN YORUM YAPAMAYACAĞIM AMA BEN SAHİL KONUSUNDA YORUM YAPABİLİRİM
BU SENE GİRİŞTE 10 YTL ALIYORLAR AMA SAHİL ÇOK BAKIMSIZ ÇOK AZ TAŞLI KUMSALI VAR BİRAZ İÇERİDE AĞAÇLARIN ALTINDA OTURUYORSUNUZ AMA ORASIDA OTLUK YERDE OTURMAK ZORUNDASINIZ MASA KOYMAMIŞLAR ÇÖP YOK FAKAT ÇOK BAKIMSIZ O OTLAR BİÇİLSE ORAYA ORMANLARDA YANİ PİKNİK ALANLARINDA OLAN TAHTA MASALARDAN KONULSA BELKİ BİRAZ DAHA GÜZEL OLUR SOYUNMA KABİNLERİDE BENCE ÇOK PİS TUVALET ,DUŞ VAR MECBUR KALINCA GİRİYORSUNUZ AMA BEN BİR YERE DOKUNACAĞIM DİYE KORKA KORKA GİRİYORUM
ASLINDA ORAYI TAHMİNİME GÖRE KİRALAYANLAR BİRAZ DAHA İLGİLENSELER ORASI ÇOK GÜZEL BİR TURİSTLİK YER OLUR DİYORUMYA DENİZ HAKKINDA YORUM YAPAMAYACAĞIM AMA YAZIN ORASI SERİN OLUYOR MARMARİSTE TEMMUZ AĞUSTOS SICAĞINDA SERİN BİR YER ARIYORSANIZ GİDİLEBİLİR

10 yorum :

  1. iadeyi ziyarete geldimm.. Türkiyenin en gözde mekanlarındansın demek ne güzel.. Havalar ısınmış turist sayısı çoğalmıştır. Kolaylıklar sana ve ailene. Ellerine sağlık blogun çok cici.. Sevgiler tanıştığıma sevindim.

    YanıtlaSil
  2. Canım merhabalar,çok güzel görüntüler, ayrıca güzel bilgiler de vermişsin,teşekkürler...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. slm arkadasim
    ben blogta yeni sayfa hazirlarken kimi sayfam tam hazir olmuyor kimi resim koyuyorum tarifini yazmamis oluyorun bu durum da (yanliz ben) i isaretledigim zamanda saniyorum (beni izle) den size mail geliyor
    ilgin icin de tesekkurler

    YanıtlaSil
  4. slmm koy ve deniz aslında çok güzel ama 10 ytl verip gün geçirmeye değermi bilmiyorum bizde 3 sene önce gitmiştik demek ki hala daha öyle aslında özelleşmeye kızıyorum ama biz hala daha paramızla keyif almayı biliyoruz temiz toplum bilinciyle değil :(sana kolaylıklar diliyorum

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,

    PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 26 http://porselendemlik.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.
    Akşam üstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler,


    MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
    30 Haziran 2008 (pazartesi) 13 Temmuz 2008 (pazar) tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26 Ev Sahibeliğini http://kelebeklisaniyeler.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım.

    Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.
    Etkinliğimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazandırmak için birbirimizi daha iyi tanımak ve yeni yeni dostlar edinmek için sizleri etkinliğimize bekliyorum arkadaslar. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.

    Tariflerinizi hazırladığınızda Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 26; Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

    En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.
    Bugünden itibaren davetiyelerinizi göndermeye başlıyorum elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir. Hepinizi etkinliğimize bekliyorum arkadaslar; beni yanlız bırakmayın lutfen.

    Not: Tarifleri pazartesi sabahından itibaren yayınlayacağım. Şimdiden herkese teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. Canım hayırlı kandiller, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar sana iyi tatiller diliyorum. Sevgiler Nesrin

    YanıtlaSil
  8. güzel bir yermiş..bu scakta ne güzeldir kimbilir..slmlar

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner