3 Mart 2008 Pazartesi

YEŞİL TAVUK :) -ZERDEÇALLI-ZENCEFİLLİ-KÖRİLİ TAVUK KAVURMA

YEŞİL TAVUK
NEDENMİ YEŞİL TAVUK GEÇEN GÜN BU TAVUKTAN KAVURMUŞTUM VE EŞİMİN ÖĞLE YEMEĞİ İÇİN YANINDA GÖTÜRMÜŞTÜ İŞYERİNDEN BİR ARKADAŞI TADINA BAKMIŞ VE ÇOK BEĞENMİŞ VE EŞİME NASIL YAPTIĞINI SORMUŞ EŞİMDE KENDİSİ YAPMIŞ GİBİ TARİFİ VEREMECEĞİNİ FAKAT ÖZEL BİR SOSLA MARİNE ETTİĞİ GİBİ ABARTILI BİR ŞEKİLDE ANLATMIŞ BUNLARI ARKADAŞIMDAN DUYDUĞUMDA ÇOK GÜLDÜM EŞİMİN İŞYERİNDE BİR TAVUK YAPTIĞINI ÇOK DEĞİŞİK VE LEZZETLİ OLDUĞUNU VE SUYUNUN YEŞİL OLDUĞUNU DUYUNCA BENİM YAĞTIĞIM KAVURMA OLDUĞUNU ANLADIM BU TAVUĞA EKLEDİĞİM BAHARATLAR SAYESİNDE SOSU YEŞİL OLUYOR O YÜZDEN ADI YEŞİL TAVUK OLDU

İNŞALLAH ARKADAŞIM BUNLARI ANLATTIĞIM İÇİN KIZMAZ
.
ESKİ BLOĞUMU GEZERKEN TARİFİ ORDA GÖRÜNCE BUARAYA AKTARMADIĞIMI FARKETTİM BU SAYEDE TARİFİ BURAYA AKTARDIM
.
BU YEMEĞİ NURAY ABLAMDAN ÖĞRENMİŞTİM BU BAHARATLAR ÇOK FAYDALIYMIŞ HELE ZENCEFİLİ SIK SIK KULLANMAK GEREKİYORMUŞ BENDE TAVUK KAVURURKEN BU BAHARATLARI KULLANIYORUM. TAVUKLARI KUŞBAŞI DOĞRAYIP ÜZERİNE YARIM ÇAY KAŞIĞI KADAR ZENCEFİL, ZERDEÇAL, KÖRİ, KARABİBİBER, KİMYON,PUL BİBER VE TUZ EKLEYİP AZ YAĞDA KAVURUYORUM PİŞTİKTEN SONRADA KEKİK SERPİYORUM ÇOK LEZZETLİ OLUYOR BAHARAT KULLANMAYI SEVENLERE TAVSİYE EDERİM

8 yorum :

  1. zerrin -misss3 Mart 2008 08:48

    Canım Ayşem,

    ne zamandır sana yazacağım yazamadım.

    Sayfamdaki güneşi nasıl yaptığımı sormuşsun. Hayatım eşim yaptı. Ama anlatmaya çalışayım. Googleden ikon buluyorsun. Bulduğun ikonun kodunu sayfaya ekliyorsun. Ama bloggerlar kabul ediyormu bilmiyorum denemek lazım. Yaparken ben yardımcı olmaya çalışırım.

    Tavuk çok güzel olmuş. Baharatlara ayılır bayılırım AYşem..

    Ellerine sağlık

    sevgiler.

    www.misssgibi.com

    YanıtlaSil
  2. aysecim bu tavuk tam benlik olmuş.ellerine saglık canım sevgiler

    YanıtlaSil
  3. http://hunerlieller.net3 Mart 2008 10:22

    selam..tavuk yemeklerini çook severim.baharatlı olarak bu tarifi deneyecegim..eline saglık canım..sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Ayşe,

    Tavuk ve köri, bayılırım. Ellerine sağlık, çok güzel.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. eee kolaymı öyle yeşil tavuk yapacan hemide lezzetli :) eşin abartmamış canım hakkını vermiş. :) eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. http://asotu.blogcu.com3 Mart 2008 16:21

    Ayşeciğim ben baharatları çok severim.dediğin şekilde deneyeceğim bakalım.ama tavuğa kekiği yakıştıramıyorum.o hariç tamamını ekleyip tadına bakacağım.ellerine sağlık.
    sebilay.

    YanıtlaSil
  7. harika gorunuyor canim ellerine saglik boyle bol baharatli oh mis gibi bayilirim, hayirli bir hafta dilerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Tavuk nefis olmuş canım ellerine sağlık hoşçakal bay

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner