26 Mart 2008 Çarşamba

CEVİZLİ ÜZÜMLÜ KURABİYE

DÖNDÜM MERHABA
KARDEŞİM BAYAĞI İYİLEŞTİ AMA BU ARADA ÇOK ŞEY ÖĞRENDİM KULAK İLTİHAPLARI ÇOK ÖNEMLİYMİŞ KÜÇÜK ÇOCUKKEN GEÇİRDİĞİMİZ BİRKULAK ENFEKSİYONU SİNSİCE İLERLEYİP AMELİYATLIK HALE GELEBİLİYOR ŞİMDİ KENDİMDE OLMAK ÜZERE BÜTÜN ARKADAŞLARIMI UYARIYORUM KENDİLERİNİ VE ÇOCUKLARININ KULAKLARINI KONTROL ETTİRİN DİYE ORTA KULAK İLTİHABI GEÇİREN ÇOCUKLARIMIZI TEDAVİ BİTTİKTEN SONRA GÜZELCE KONTROL ETTİRELİM İLTİHAP TAMAMEN KURUMUŞMU DİYE ÇÜNKÜ HASTAHANEDE HER YAŞTAN HASTALARA RASTLADIM AMELİYAT OLDULAR BAZI ŞANSLI HASTALARDA AMELİYATA GEREK KALMADAN TEDAVİYLE İYİLEŞEBİLECEKLERİNİ ÖĞRENDİK.
İNSAN YAŞAMADAN GÖRMEDEN BİLEMİYOR
KÜÇÜK BİR KONTROLÜN NE KADAR FAYDALI OLABİLECEĞİNİ AMA SİZDE KENDİNİZİ ÇOCUKLARINIZI YAKINLARINIZI KONTROL ETTİRİN.
BU ARADA ESKİŞEHİR OSMANGAZİ TIP FAKÜLTESİNDE BU KONUDA ÇOK BAŞARILI UZMANLAŞMIŞ DOKTORLARIMIZ VAR İSİM VERMEM BELKİ DOĞRU OLMAZ AMA ONLARIN SAYESİNDE KARDEŞİM BAŞARILI BİR AMELİYAT GEÇİRDİ BURDAN ONLARA TEŞEKKÜR EDİYORUM
GELELİM ÜZÜMLÜ CEVİZLİ KURABİYELERE BU KURABİYELERİ MİTA ARKADAŞIMDA YEMİŞTİM ÇOK BEĞENMİŞTİM TARİFİNİ ALMIŞTIM BİR TÜRLÜ DENEMEYE FIRSAT BULAMAMIŞTIM GEÇEN GÜN ARKADAŞLARIM GELECEK OLUNCA DEĞİŞİK OLSUN DİYE BU KURABİYELERİ YAPTIM AMA BEN BİRAZ DALGINLIK YÜZÜNDEN İÇ MALZEMESİNE ŞEKER EKLEMEYİ UNUTMUŞUM AMAN SİZ UNUTMAYIN
MALZEMELERİ
1 PAKET MARGARİN
1 YUMURTA
3 YEMEK KAŞIĞI YOĞURT
1 PAKET KABARTMA TOZU
ALABİLDİĞİ KADAR UN
YARIM ÇAY BARDAĞI ŞEKER
HAMUR BU MALZEMELERLE YOĞRULUR. 4 PARÇAYA BÖLÜNECEK SERVİS TABAĞI BÜYÜKLÜĞÜNDE AÇILACAK
AYRI BİR KAPTA
1 SU BARDAĞI TOZ ŞEKER
1 YUMURTA AKI
1 Y K TARÇIN
1,5 SU BARDAĞI DÖVÜLMÜŞ CEVİZ
1 SU BARDAĞI KURU ÜZÜM KARIŞTIRILACAK
BU KARIŞIM AÇILAN HAMURLARIN ÜSTÜNE SÜRÜLECEK RULO SARILACAK 2 PARMAK BOYUNDA KESİLECEK ÜZERİNE YUMURTA SARISI SÜRÜP FIRINDA PİŞİRİLECEK
NOT BEN İÇİNE ŞEKER EKLEMEYİ UNUTTUĞUM İÇİN ÜZERİNE PUDRA ŞEKERİ SERPTİM ORJİNALİNDE YOKTU
AFİYET OLSUN

29 yorum :

  1. Geçmiş olsun, hoşgeldin...Kurabiye nefis görünüyor, hızlı bir dönüş yapmışsın,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. zerrin - misss26 Mart 2008 10:09

    ayşeciğim, hoşgeldin hayatım..

    kardeşine çok çok geçmişler olsun.. İyi olmasına sevindim.. Ufacık kontrroller hayatımızı kolaylaştırıyor.. Uyarın çok önemli..

    kurabiyede pek güsel.

    sıcacık sevgiler.

    www.misssgibi.com

    YanıtlaSil
  3. Kardesinize cok gecmis olsun.Kurabiyeler de harika olmuslar,ellerinize saglik,sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. çokkkkkkk geçmiş olsunnn
    kocaman sevgiler
    ve elllerine sağlıkk

    YanıtlaSil
  5. mutfaktakeyif26 Mart 2008 20:29

    ge�mi� olsun.Ellerinize sa�l�k.�ok g�zel g�z�k�yorlar.

    YanıtlaSil
  6. slm canım nasılsın çok geçmiş olsun
    iyi olmasına sevindim kurabiyeler harika olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  7. iyi akşamlar

    sevgili arkadaşım yemekbulteni.blogcu.com blogumu kapatarak forum sitesi açtım.

    Yeni sitem http://www.eglenceliseyler.com

    Seninde ziyaret etmeni ve katkıda bulunmanı temenni ederim.

    Blog sitesi yerine forum sitesi açmamdaki sebep, forumların karşılıklı fikir alışverişi sağlayan
    sosyal bir platform olma özelliği sağlamasıdır

    İyi akşamlar dilerim sevgi ile kalın

    YanıtlaSil
  8. http://asotu.blogcu.com31 Mart 2008 16:26

    Ayşeciğim çok geçmiş olsun canım benim.Hep önemsiz gibi görürüz değilmi..bak işte neler açıyo insanın başına.iyi olmasına çok sevindim.
    kurabiyende enfes olmuş.ellerine sağlık canım.öpüyorum.
    sebilay.

    YanıtlaSil
  9. Ayşe,
    Öncelikle kardeşine çok geçmiş olsun. Çocukken ben de bir kaç kere orta kulak iltihabı geçirmiştim, ama bütün bunları bilmiyordum. Paylaşımın için teşekkürler.
    Kurabiyelerin nefis görünüyor, ellerine sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Ayşe,
    Öncelikle kardeşine çok geçmiş olsun. Çocukken ben de bir kaç kere orta kulak iltihabı geçirmiştim, ama bütün bunları bilmiyordum. Paylaşımın için teşekkürler.
    Kurabiyelerin nefis görünüyor, ellerine sağlık.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşım geçmiş olsun, uzun zamandır uğrayamadım sana kusura bakma. Bana bir yorum bırakmıştın, diğer sayfaya nasıl geçiliyor diye, o eksikliğimi farkettim ve düzelttim, teşekkür ederim. Üzümlü kurabiyende harika olmuş ellerine sağlık. Linklerine yeni adresimi de eklersen sevinirim. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  12. SECURITY CENTER: See Please Here

    YanıtlaSil
  13. canım kardeşine geçmiş olsun....

    acil şifalar versin rabbim...

    keşke dediğin gibi kendimize zaman ayırsakta kontrollere gitsek nerdeee.....

    illa ağrımız sancımız olacak....

    ellerine sağlık...çok lezzetli görünüyor...

    YanıtlaSil
  14. merhabalar canım uzuzn süredir görüşemiyoruz öncelikle geçmiş olsun kardeşinize acil şifalar diliyorum ,üzümlü çöreğinde çok hoş olmuş canım eline sağlıkkk

    YanıtlaSil
  15. nuraya
    canım kurabiyeler çok güzel görünüyor.ellerine sağlık.En kısa zamanda bende yapacağım.

    YanıtlaSil
  16. cnm çok geçmiş olsun.kurabiyenden bende denemiştim gerçekten nefis oluyor.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  17. kardesine cok gecmisler olsun canim hosgeldin...kurabiye de nefis gorunuyor sevgiler

    YanıtlaSil
  18. yorum için teşekkürler.öncelikle çok geçmiş olsun.RABBİM şifa versin.kurabiye nefis görünüyor.üzümlü tariflere bayılırım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. Ayşecim çok geçmiş olsun, kardeşinin sağlığına kavuşmasına çok sevindim. Kurabiyeler de harika olmuşlar, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  20. selam canım bende boncuk işi yapıyordum bilgisayarı açıp hemen işin başına geçiyordum ama bıraktım yapmayacağım artık bundan sonra haberleşiriz....

    YanıtlaSil
  21. Adaşım çok çok geçmiş olsun, kardeşinin şimdi daha iyi olduğuna sevindim, herşeyin başı sağlık, beklettiğimiz ihmal ettiğimiz kontrolleri keşke vaktinde yapabilsek..Allah hepimize sağlık versin..
    Eskisehire sevgiler selamlar

    YanıtlaSil
  22. geçmişolsun canım
    kurabiyen harika ellerine sağlık
    öptüm
    hande

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. Dün geçmiştir
    Yarın bir bilmece
    Bugün ise bir hediye
    Bu mesajda benden sana hediye

    Bu hafta uluslararası dostluk haftası
    Bütün arkadaşlarına onlarla ne kadar ilgilendiğini göster.
    Bu mektubu arkadaş olarak gördüklerine gönder.
    Eğer geri gelmişse, mutlu ol, çünkü bir arkadaş çevren olduğunu biliyorsun.
    ALLAHA EMANET OL DOSTUM
    www.mineabla.blogcu.com

    YanıtlaSil
  25. slm canim ellerine saglik cevizli,uzumlu kurabiyeler nefis gorunuyor...
    DOSTUM
    Bu hafta uluslar arası dostluk haftası
    bu mesajı bütün arkadaşlarına gönder
    eğer bende arkadaşınsam Dostunsam banada yolla
    bakalım kaç cevap gelecek eğer geri cevap gelmişse
    Mutlu ol bilki Dostun arkadaşın var seviliyorsun
    dost bu hayatta en büyük şanstır
    tabi iyi dostlar varsa
    dost sevmeli senile hüznü ve mutluluğu paylaşmalı
    insan önce kendisiyle dost olmalı
    dostun olsun istiyorsan dost ol
    Zor olan Dost uğruna ölebilmek değil
    uğruna ölünebilecek bir Dost bulmaktır
    Dostluğun en büyük armağan bana
    iyiki varsın arkadaşım
    daima sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  26. Merhaba geçmiş olsun, Allah şifa versin kardeşine. Canım sende blogcudan taşınmışsın hiç kimse kalmadı :( yanlız kaldık sayılır. Banada link vermişsin teşekkürler, bende seni ekleyeyim hemen. Canım kurabiyelerin nefis olmuş, ellerine sağlık bir tane alıp gidiyorum. Kendine iyi bak, sevgiler Nesrin

    YanıtlaSil
  27. Öncelikle geçmiş olsun...
    Eline sağlık çok güzel bir tarifmiş,işin içeine ceviz girince harika oluyor zaten...

    YanıtlaSil
  28. cnm öncelikle geçmiş olsun.hakikaten bazen çok küçük detaylar hayat kurtarabiliyor.kurabiyelrde çok güzel görünüyor.ellerine sağlık.slmlar

    YanıtlaSil
  29. Merhabalar.Sizin sitenize daha önce uğramıştım.yoprum ya da mesaj bırakmıştım tam hatırlamıyorum.Ama çok beğenmiştm sitelerinizi.Yorumunuz için teşekkür ederim.Darısı inşallah seneye size olur.Herşeyin hayırlısı.Görüşmek üzere

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner