2 Şubat 2008 Cumartesi

Sosyete mantısı tarifi


BU BÖREĞİ NURAY ABLAMDAN ÖĞRENDİM BEN BU SOSYETE MANTISINI BİRAZ FARKLI YAPIYORDUM AMA O TÜRÜ PEK DOYURUCU OLMUYOR AMA 5 ÇAYLARI İÇİN İDEAL
BU YEMEK OLARAK YANİ BİR AKŞAM YEMEĞİ OLARAKTA NEFİS OLUYOR BİLHASSA EŞİM BAYILIYOR


YAPILIŞI ÇOK KOLAY EMİNİM BİR ÇOK KİŞİ BİLİYORDUR. BENDE ZERRİN ARKADAŞIMIN BLOĞUNDA GÖRÜNCE CANIM İSTEDİ VE NE ZMANDIR YAPMADIĞIMI FARKETTİM.
İÇİ İÇİN BEN 2-3 KURU SOĞANI RENDELİYORUM AZ BİR SIVI YAĞLA KAVUYORUYORUM ÜZERİNE YAKLAŞIK 500 GR KIYMAYI VE KARBİBER VE TUZU EKLEYİP KAVURUYORUM.
YUFKALARI DÖRDE BÖLÜP İÇİNE BU MALZELERİ KOYUP GÜL BÖREĞİ ŞEKLİNDE SARIYORUM ÜZERİNE YUMURTA SARISI SÜRÜP FIRINDA PİŞİRİYORUM
FIRINDAN ÇIKINCA SICAKKKEN SERVİS TABAĞINA ALIP ÜZERİNE SARMISAKLI YOĞURT VE ÜZERİ İÇİN DOMATES RENDELEYİP SOS YAPIYORUM ÜZERİNE DÖKÜP SERVİS YAPIYORUM
AFİYET OLSUN

11 yorum :

  1. http.//hunerlieller.net2 Şubat 2008 18:00

    PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 13

    http://nasibim.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
    Akşamüstü sohbetine gelen dostlara,
    Hanımlarla yapılan günlere,
    Beş çayına gelen misafirlere,
    Her biri birbirinden lezzetli tarifler...
    ___________________________________________________
    SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
    04.02.2008 - 10.02.2008 Tarihleri arasında
    PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ
    http://hunerlieller.net BEN YAPACAĞIM.
    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI, KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK, VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ ''13" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI, TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI, GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR. BEN SİZE GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.
    ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ALLAH RAZI OLSUN DİYORUM DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM!!!
    SELAM VE SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  2. sosyetik bunlar
    bizde tadına bakıp sosyetik olalım bari
    ellerine sağlık
    sevgilerr

    YanıtlaSil
  3. merhaba,ben bu mantıyı iç kıymasını kavurmadan yapan bir arkadaşta yemiştim,sen kavurarak yapmıssın,değişik olmuş,tadı da güzeldir eminim,ayrıca aşureler de harika görünüyor,tabaklar gerçekten çok pratik..ben hatta o gün evde kalabalık bir misafir grubu vardı onlara bile bu tabakla ikram ettim,ben farkedene kadar bir arkadaşım tabakları yıkamış bile..yani aslında yıkanabiliyor da..ellerine sağlık.slmlar.

    YanıtlaSil
  4. harika bir sey bu cok duydum ama hic denemedim super olmustur eminim elelerine saglik canim

    YanıtlaSil
  5. selam, ben bu boregin ic malzemesini kavurmadan cig koyuyorum aynen gercek manti ici gibi. Bize de cok seviyoruz.Ellerine saglik. Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. hic denemedim bu mantiyi
    birgün deniyimde bakalin nasil oluyormus bu sosyetelerin mantisi

    cok lezzetli olmus
    ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
  7. yorum için teşekkürler.sosyete mantısı harika görünüyor.bende çok severim.nefis olmuş.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. zerrin - misss3 Şubat 2008 19:02

    Ayşeciğim,

    enfes olmuş sosyetik şeyler :)))

    Akşam, ikindi sabah farketmez ben yerim bunları :)

    ellerine sağlık
    sıcacık sevgiler..

    www.misssgibi.com

    YanıtlaSil
  9. Ayşecim sosyetik mantıyı ben hiç denemedim. denemek lazım ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  10. Selam Ayse abla, güzel yorumun icin cok tesekkür ederim. sosyete mantisida cok güzel ama ben yukariki resimdekinin tarifini cok merak ettim, bir an önce yayinlarsan sevinirim. iyi pazarlar...

    www.blogcu.com/kayserimutfagi

    YanıtlaSil
  11. Tariflerinizi çok beğendim. Sitemizde düzenlediğimiz bloglara özel çekilişe katılmak isterseniz siteme beklerim.

    http://www.selmamutfakta.com/2016/02/bloggerlara-ozel-cekilis.html

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner