23 Şubat 2008 Cumartesi

MANTAR ÇORBASI


BEN MANTAR ÇORBASINI ÇOK SEVİYORUM ESKİDEN HAZIR ÇORBA ALIRDIM ARTIK BU KATKI MADDELERİ YÜZÜNDEN ALMIYORUM
ÇORBAMI KENDİM YAPMAK İSTEDİM İNTERNETTEN TARİFİ ARARKEN PORTAKAL AĞACINDA BİR TARİF BULDUM YAPILIŞI ÇOK KOLAYDI BÖYLECE HATİCE'NİN TARİFİNİ DENEMEYE KARAR VERDİM TARİFİ AYNEN BURAYA KOPYALIYORUM
MALZEMELER

500g kültür mantarı
2 yemek kaşığı tereyağı
4 yemek kaşığı un
1lt soğuk su
tuz
1,5 su bardağı süt
hazırlanması:
1. mantarları yıkayıp küçüklerini ikiye, büyüklerini dörde bölün. hepsini ince ince doğrayın.
2. orta boy bir tencerede yağı ve unu kavurun. kavrulunca tencereye suyu ekleyin ve blendır yardımıyla karıştırın. su kaynayınca mantarları ve tuzu ilave edip yaklaşık 20 dakika pişirin.
3. piştikten sonra sütü ekleyin. 1 taşım kaynatıp altını kapatın. taze çekilmiş karabiber ile servis yapın.
BU ÇORBADAN BİR KASE KOMŞUMADA VERDİM ODA ÇOK BEĞENDİ MANTAR ÇORBASI SEVENLERE TAVSİYE EDİYORUM BEN ARTIK MANTAR ÇORBAMI KENDİM YAPACAĞIM

10 yorum :

  1. merhaba aysecim çorban enfes görünüyor.ellerine saglık canım sevgiler

    YanıtlaSil
  2. selam canım bencede nefis bir lezzeti vardır bende sayende bundan sonra mantar çorbasını yapacağım yazdım bile sevgiyle kal
    PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 16 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,Hanımlarla yapılan günlere,Beş çayına gelen misafirlere,Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

    --------------------------------------------------------------------------------------------------

    SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;25.02.2008--02.03.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ http://papatya68.blogcu.com/ BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "16" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......

    AYNUR

    YanıtlaSil
  3. valla bende çok sevdiğim halde alamıyorum hazırını..çünkü soğan yemiyorum ve onlarda azda olsa soğan oluyor...senin tarif çok hoşuma gitti....içinde soğan da yok....

    ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  4. canim ellerine saglik ben mantar delisiyimdir cok seviyourm mantari :) afiyet seker olsun iyi piknikler : D

    YanıtlaSil
  5. merhaba aysecim ekmek makinemin fiyatını sormussun canım.benonu ankara rea den 140 milyona aldım.canım kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  6. merhaba,
    Uzunca bir süre hem bloğumu hem de sizleri ihmal ettim.Hem uğramak istedim hem de yeni bloğumu haber vermek istedim.Artık yeni adresimdeyim.
    http://www.deryadanlezzetler.com
    Her zaman beklerim.Görüşmek dileğiyle...biraz geçte olsa seninde bloğun hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  7. yorum için teşekkürler.bende mantar çorbamı kendim yaparım.ama biraz faklı.senin tarifte çok güzel.nefisss.mantarın her türlüsüne bayılırım.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Bence de en güzeli evde kendin yapmak.Böylece içinde ne var emin olabiliyorsun.Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  9. Yazar cok tesekkurler...

    Selamlar Burcu

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık arkadaşım. mutlaka deneyeceğim.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner