24 Ocak 2008 Perşembe

ISPANAKLI SAÇ BÖREĞİ



BU SAÇ BÖREĞİNİ SEDA ABLAMDAN ÖĞRENMİŞTİM BEN PEYNİRLİ YAPARDIM ONUN GETİRDİĞİ ISPANAKLI SAÇ BÖREĞİNİ YEDİKTEN SONRA BİR DAHA PEYNİRLİ YAPMADIM. BENİM GİBİ BİR BÖREK SEVER İÇİN MÜTHİŞ BİR LEZZET YAPILIŞIDA ÇOK KOLAY SADECE UN VE SUYLA BİR HAMUR YOĞURUYORUZ. O DİNLENİRKEN İÇİNİ HAZIRLIYORUZ. ISPANAKLARI YIKACIP KÜÇÜK KÜÇÜK DOĞRUYORUZ BEN BİR TEPSİDE KARIŞTIRIYORUM TEPSİYE ISPANAKLARI KOYUYORUZ AYRI BİR KAPTA 4-5 ADET KURU SOĞANI KÜP KÜP DOĞRAYIP SIVI YAĞDA KAVURUYORUZ KAVRULMUŞ SOĞANLARI SICAK SICAK ISPANAKLARIN ÜZERİNE EKLEYİP KARIŞTIRIYORUZ BAHARAT OLARAK TUZ, KARABİBER, PUL BİBER, TOZ KIRMIZI BİBER VE NANE EKLEDİM BİRDE LOR EKLEYİP KARIŞTIRDIM SOĞANIN SICAKLIĞIYLA ISPANAKLAR SÖNÜŞÜYOR
HAMURLARI TAVAMA GÖRE AÇTIM BENİM SAÇIM YOK TAVADA PİŞİRİYORUM
YARIM AY ŞEKLİNDE KATLADIĞIM BÖREKLERİ SIVI YAĞ DAMLATILMIŞ TAVADA PİŞİRDİM. AFİYET OLSUN

4 yorum :

  1. himmm nefis elinize saglikkk

    www.aynurdantarifler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. kelebeklisaniyeler.blogcu.com26 Ocak 2008 20:09

    of of offfff çok severim ellerine saglik canim çok guzel olmus, gorusmek uzere.

    YanıtlaSil
  3. canim ispanakli sac borek pek nefis gorunuyor ahhh yanindada demli cay.ufff oldum vallahi bayilirim sac boregine
    ellerine saglik canim
    sosyete mantinin tarifini sabirsizlikla bekliyorum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. tunacetin.blogcu.com2 Şubat 2008 14:37

    merhaba
    Ispanaklı saç böreği çok güzel görünüyor ıspanaklı börekleri bizde ailece çok severiz. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner