17 Ocak 2008 Perşembe

GEÇEN SENEKİ AŞUREM

BU GEÇEN SENEKİ AŞUREM BU SENEDE YAPACAĞIM ALLAH KISMET EDERSE NASIL YAPMIŞIM DİYE TARİFİME BAKMAK İSTEDİM VE YENİ BLOĞUMA BU TARİFİ AKTARMADIĞIMI FARKETTİM BU VESİLEYLE TARİFİ BURAYA AKTARIYORUM



BUDA BENİM AŞUREM
2 BARDAK BUĞDAY (TENCEREDE BOL SU İLE PİŞİRİLECEK)
1 BARDAK NOHUT (DÜDÜKLÜDE PİŞİRDİM)
1 BARDAK KURU FASULYE (AYRI BİR TENCEREDE HAŞLADIM)
2 BARDAK KURU ÜZÜM ( " " " " )
YARIM KG KURU KAYISI ( " " " " )
HAZIR KONSERVE MISIR 250 GR
YETERİ KADAR FINDIK

BUĞDAY HARİÇ HEPSİNİN SUYUNU SÜZÜP BUĞDAY OLAN TENCEREYE EKLEDİM BENİM BUĞDAYIN SUYU AZALMIŞTI ONUN İÇİN AYRI BİR YERDE 4,5 BARDAK ŞEKERLE BİRAZ SUYU KAYNATIP AŞUREYE KARIŞTIRDIM. TADINI KONTROL EDİP SICAK SICAK SERVİS YAPTIM ÜZERİNE DÖVÜLMÜŞ CEVİZ İLAVE ETTİM.

BİZİM EVDEKİLER BEĞENDİ KOMŞULARIN YORUMLARINI DAHA ALMADIM İNŞALLAH ONLARDA BEĞENMİŞLERDİR

9 yorum :

  1. Canım pişirdiğiniz aşureleri allah kabul etsin, yiyenlere de afiyetler olsun. Aşureniz de çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Ayyy aşureeee.... Bayılırım ben aşureye ama hiç yapmadım yani eee kem küm hani hazır paketler var ya onlardan yaptım canım. Arada kriz geliyor ben çok severimde hemen gider 3 paket 1 tencere yapıyor. Güzel de oluyor. Naparsın onunla idare ediyorum işte.Sen de göndermiyorsun ki! Allah kabul etsin canım.Ellerine sağlık.Ben gidiim 3 paket aliim yarın:)

    YanıtlaSil
  3. asure nefis gorunuyor canim ellerine saglik.
    sevgilerimi biraktim

    YanıtlaSil
  4. slm canim asuren cok guzel gorunuyor yariyil tatilinde yapacagini yazmissin simdiden kolay gelsin canim .yeni blogun da hayirli olsun bu arada sevgiler

    YanıtlaSil
  5. sevgili hemşom, ellerine sağlık aşure nefis görünüyor bu seneki de müthiş olur eminim... sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Asuren cok nefis görünüyor,

    ellerine saglik...

    cin böregini de gördüm, ayy cok güzel bir görüntü :)))

    ellerine saglik....

    selamlar aysel

    YanıtlaSil
  7. eminim harika dir canim

    YanıtlaSil
  8. asureyi kim sevmez, her zaman yapamadigimiz için bir oturusta yeyi veriyoruz, ellerine saglik, allah kabul etsin, geçen seneninki bile olsa, hosçakal.

    YanıtlaSil
  9. Ahhh ahhh ablamın aşuresi olsa da yesem :)

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner