29 Ocak 2008 Salı

GELENEKSEL TATLILAR ETKİNLİĞİ - AŞURE






EVET


BU SENEKİ AŞUREMİDE BUGÜN YAPTIM. ÇOK GÜZEL OLDU BU SENE 1-2 YENİ ŞEY EKLEDİM GEÇEN GÜN SÜHEYLA ARKADAŞIMIN BLOĞUNDA AŞUREYE PRİNÇ EKLEDİĞİNİ GÖRÜNCE BENDE 1 ÇAY BARDAĞI PRİNÇ EKLEDİM . BİRDE BU TABAKLARI ONDA GÖRÜNCE GİDİP ALDIM KOMŞULARIMA ÖYLE DAĞITTIM TABAKLARI BOŞALTINCA AŞURENİN ÜSTÜNDEKİLER KARIŞIYORDU BÖYLE HERKESE BOZULMADAN VEREBİLDİM SÜHEYLA ARKADAŞIMADA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM BU FİKİRLERİ VERDİĞİ İÇİN


BU GÜN BİR KEZ DAHA ANLADIM YEMEK YAPMAYI BİLSEK BİLE BAŞKALARINDAN ÖĞRENECEĞİMİZ ŞEYLER ÇOK BU YÖNDEN BLOGLARIN FAYDASI BİR KEZ DAHA ANLAŞILMIŞTIR.


BU SENE ÖLÇÜLERİ KASEYLE YAPTIM GEÇEN SENEKİ MALZEMELRE SADECE PRİNÇ EKLEDİM


SÜSLEMEDEDE NAR EKLEDİM


SEANIRIM BAŞKADA BİR FARK YOK

6 yorum :

  1. Merhaba ellerinize sağlık..Alllah kabul etsin..

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, allah kabul etsin canım, aşuren çok güzel görünüyor, ben de dün yaptım, birazını da akşam gelecek misafirler için ayırdım. Ellerine sağlık canım, afiyetler olsun, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. allah kabul etsin canim
    asure nefis gorunuyor, ben bu sene yapmadim, daha dogrusu hep annem yapardi ama oda turkiye de olunca simdi gelcek yaa belki yapar, ellerine saglik harika olmus, suslemesi de bi o kadar guzel, afiyet bal seker olsun, hosçakal.

    YanıtlaSil
  4. Allah kabul etsin çok güzel olmuş.Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. aşuren çok güzel olmuş.ellerine sağlık.bende ilk günü aşure yaptım.ama resim çekmeye fırsatım olmadı.zaten bu aralar yaptıklarımı resimleyemiyorum.bu kapları bende çok sevdim.ilk kez bende bu yıl kullandım.tatilde ne yapıyorsun?eskişehire gitmedin anladığım kadarıyla.bizde istanbuldayız.görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  6. harika olmus canim ellerine saglik

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner