2 Aralık 2008 Salı

BAYRAM İKRAMLARIM*BİR HATIRLATMA


GEÇEN SENE BAYRAMDA ETLERİ BÖYLE SERVİS YAPMIŞTIM
DİNİMİZE GÖRE KURBAN ETİMİZİ 3TE BİRİNİ DAĞITMAK 3TE BİRİNİ GELEN MİSAFİRLERE İKRAM ETMEK 3 TE BİRİNİDE KENDİMİZ YEMEMİZ GEREKİYOR BENDE BU BAYRAM MİSAFİRLERİME KURBAN ETİNİ TATTIRMAK İÇİN BÖYLE SERVİS YAPTIM. ETİ KUŞBAŞI KAVURDUM. HERKESE TATLININ VE ZEYTİNYAĞLI SARMANIN YANINDA KÜÇÜK BİR TABAKTA KAVURMA İKRAM ETTİM. MİSAFİRLERİMDE ÇOK BEĞENEREK YEDİLER. BİR FİNCANDA TÜRK KAHVESİ İKRAM ETTİM.
BELKİ BENİM GİBİ YAPMAK İSTEYENLERE FİKİR OLSUN DİYE SİZİNLE BUNLARI PAYLAŞMAK İSTEDİM

7 yorum :

  1. tunacetin.blogcu.com23 Aralık 2007 16:51

    merhaba
    Tabak harika görünüyor ellerinize sağlık, hayırlı bayramlar dilerim

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık gelen misafirler bu ikrama hayır diyemeyeceklerdir.özellikle de sarmalar bana çok çekici geldi.
    hayırlı bayramlar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Bayramınızı kutluyorum. İkramlarınızda cok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. kelebeklisaniyeler.blogcu.com25 Aralık 2007 00:18

    merhaba, boyle bir ikrama hayirrr diyemem, ellerine saglik

    YanıtlaSil
  5. ooffff super goruntuttttttttttttttt

    YanıtlaSil
  6. İkram şekli gerçekten çok güzell...
    Evet etleri hep beraber yemek yedirmektir asıl amaç.Siz de amaca çok uygun davranmışsınız.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. çok çok şık bir masa ellerine sağlık,iyi bayramlar:))

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner