17 Kasım 2007 Cumartesi

KARNABAHAR KIZARTMASI


ARKADAŞIM CAVİDE NE ZAMANDIR BİRŞEY EKLEMİYORSUN TUZLU BİRŞEYLER EKLE DEYİNCE GEÇEN GÜN YAPTIĞIM KARNABAHAR KIZARTMASINISINI EKLEMEYE KARAR VERDİM UZUN SÜREDİR YAPMAMIŞTIM. YAPILIŞI ÇOK KOLAY
KARNABAHARLARI ÇİÇEK ÇİÇEK AYIRIP BUHARDA PİŞİRDİM. BİR KASEDE 1 YUMURTA, 3 KAŞIK UN, 1 BARDAK SÜT VE TUZU KARIŞTIRDIM. KARNABAHARLARI BU KARŞIMA BULAYIP KIZGIN YAĞDA KIZARTTIM. BİZ BÖYLE YEDİK ÜZERİNE SARMISAKLI YOĞURT DÖKÜLEREKTE YENİLEBİLİR.
AFİYET OLSUN

10 yorum :

  1. slm canım..

    eşimde sevse keşke sık sık yapardım....kızartmayı sevmiyor...

    canım istedi...
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. ellerinize saglik nefis görünüyor,sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ayşacim sağlığın nasıl oldu canım iyimisin şimdi
    eşim çok sever karnabahar kızartmayı ellerine sağlık canım nar gibi ne güzel kızarmışlar sevgiler hayırlı pazarlar canım

    YanıtlaSil
  4. zerrin - misss18 Kasım 2007 17:11

    Canım Ayşe,

    ne hoş bir sebzedir değilmi karnıbahar. ben pek severim.

    kızartmasıda ayrı lezzetli olur.

    yanına sarımsaklı yoğurt Allllllllah :))

    ellerine sağlık canım benim.

    sıcacık sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. kelebeklisaniyeler.blogcu.com19 Kasım 2007 01:41

    ellerinize saglik
    çok guzel tarifleriniz artikin sizin blogu siklikla takip edecegim

    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ayşe merhaba bayılırım karnıbahar kızartmasına ellerine sağlık...Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. acaba süt neden katılır merak ettim katılmasada olurmu yazarsanız sevinirim sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. ALDIĞIM TARİFTE SÜT VARDI BİLMİYORUMKİ DENEMEK GEREK DENEMEDEN BİLİNMEZ

    YanıtlaSil
  9. hiç güzel değil

    YanıtlaSil
  10. çok güzel oldu FADİME

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner