Ne Aramıştınız?

Loading

19 Kasım 2007 Pazartesi

ÇITIR PANELİ TAVUK


BU ÇOK KOLAY, KOLAY OLDUĞU KADARDA LEZZETLİ BİR YEMEK BİLHASSA OĞLUM ÇOK SEVİYOR.
BEN TAVUK GÖĞSÜ ALIYORUM ONLARI ÜÇE KESİYORUM FLETO HALİNE GETİRİYORUM. BİR TABAĞA BİR MİKTAR UN, BİR TABAĞA YUMURTA KIRIP ÇIRPIYORUM, BİR TABAĞADA ÇITIR PANE HARCINI KOYUYORUM.
UNUN İÇİNE TUZ, KİMYON VE KARABİBER EKLEDİM. ÇOK LEZZET VERDİ.
KOLAY OLDUĞUNU SÖYLEDİM AMA ÇOK BULAŞIK ÇIKARAN BİR YEMEK OLDUĞUNU SÖYLEMEYİ UNUTTUM:)
TAVUKLARI ÖNCE UNA SONRA YUMURTAYA DAHA SONRADA ÇITIR PANE HARCINA BULAYIP KIZGIN YAĞDA AMA ÇOK HARLI ATEŞ OLMAYACAK (O ZAMAN İÇLERİ ÇİĞ KALIYOR) KIZARTIYORUZ. SICAK SICAK SERVİZ YAPIYORUZ
AFİYET OLSUN

6 yorum :

  1. hmm nefis görünüyor benimde sık yaptigim lezzetlerden birisidir..Ellerinize saglik..

    YanıtlaSil
  2. zerrin - misss19 Kasım 2007 22:33

    AYşeciğim nefis bir tarif.. bende yaparım.. kimyon koymamıştım hiç. Denemeli kimyonlu lezzetleri pek severim.

    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. canım çok güzel bir çeşir ellerine sağlık hoşçakal

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık.Evde fast food tarzı bişey olmuş.

    YanıtlaSil
  5. merhaba blog manşette gördüüm blogunuzu belirtmeliyimki çok beğendiim..çıtır çıtır tavuklarıda görünce yazmadan gitmek istemedim.
    ellerinize sağlık en yakın zamanda deniycem :)
    bende bekleriim..

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

e-posta aboneliği

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Google+ Badge