22 Kasım 2007 Perşembe

Hamsili Pilav Tarifi - Hamsili Pilav nasıl yapılır?





AH CAVİDE AH!
BEN İSTANBUL'DAYKEN BANA YAPIP YEDİRMEDİN. HİÇ BALIĞA EL SÜREMEYEN BEN BALIKLARIN KILÇIKLARINI ELLERİME ELDİVEN GİYEREK ÇIKARMAK ZORUNDA KALDIM. BU PİLAVI YAPTIM.
BUNLARLA UĞRAŞACAK HALDE DEĞİLDİM AMA HAMSİ BULUNCA MECBUREN YAPTIM. BU TARİF İSTANBUL'DAN CANIM DOSTUM CAVİDENİN TARİFİ BALIKLARI AYIKLAMAK VE DİZMEK HARİÇ KOLAY YAPILIYOR.
TARİFİNİ BİRAZ DAHA KENDİME GELİNCE VERECEĞİM BENİ MAZUR GÖRÜN.
SEVGİLER...

1 yorum :

  1. HARİKA.............................Ayşe harika görünüyor.Ellerine sağlık.Artık öğrendiğine göre geldiğinde sen bana yaparsın.Balıkları ben ayıklarım sen pilavını yaparsın.Ayrıca başınız sağ olsun.Her nekadar tanımasamda Esra Hanıma allahtan rahmet ailesine de baş sağlığı dilerim.Kendine iyi bak canım arkadaşım.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "ANONİM" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.Yazdığınız yorumun sonuna İSMİNİZİ eklemeyi unutmayın...

Google+ Badge

Tariflerden haberdar olmak için Email'inize gelen linki tıklayıp aktif hale getirmeniz gerekmektedir

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner